Volné pracovní místo  PROVOZNÍ ASISTENT/KA, ref. č. A-115

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné

O firmě

APROFES, s.r.o. již 27let pracuje pro lidi a s lidmi. Jsme recruiteři a headhunteři. Jde nám o to, abychom Vám pomohli najít takovou práci, kterou byste si užívali a fakt ji měli rádi. Jsme tým personalistů a pracovních psychologů. # Jsme Áčko

Popis pracovní nabídky

Pro našeho klienta, lídra na trhu platebních a stravovacích systémů a služeb, hledáme posilu do týmu na pozici:

PROVOZNÍ ASISTENT/KA

Jaké úkoly Vás čekají na této pozici?

Samostatné vedení sekretariátu:
  • předávání informací z/do firmy a uvnitř firmy, správa celofiremního kalendáře
  • pošta, správa firemní dokumentace
  • zajištění příjmu a výdeje zásilek
  • zajištění běžného provozního / režijního vybavení pro pracovníky
  • podpora a organizační zabezpečení firemních akcí
  • zajištění průběhu návštěv ve firmě

Podpora účetnictví:
  • zavádění přidělených typů dokladů do IS firmy
  • agenda upomínek
  • vedení příruční pokladny
  • spolupráce při správě a kontrole zakázek

Provoz a IS firmy:
  • zadávání, úprava a kontrola firemních dat IS firmy, správa subjektů
  • podpora provozu firemních vozidel a firemních telefonů, správa evidence
  • údržba prostor a vybavení

Podpora obchodu:
  • spolupráce s obchodním referentem/ referentkou v administrativních a organizačních věcech (zástup v době jejich nepřítomnosti)

Podpora personalistiky:
  • spolupráce na náboru, samostatné vedení přidělené agendy náboru
  • podpora péče o zaměstnance - zajištění školení, prohlídky
  • spolupráce na vnitrofiremních akcích, vlastní iniciativa

Spolupráce s vedoucími oddělení, ostatními odděleními společnosti
Agenda dodávky karet pro zákazníky – nákup, potisk, distribuce

Co očekáváme?
  • zodpovědnost, samostatnost, důslednost, pečlivost a kreativitu
  • iniciativu a ochotu řešit požadavky vedoucích, kolegů i zákazníků
  • časovou flexibilitu
  • výbornou schopnost spolupráce
  • chuť a ochotu se učit

Pracoviště: Brno
Nástup: ihned

Požadujeme

  • vážný zájem o práci v oblasti podpory provozu
  • praxe v administrativě minimálně 5 let, praxe s přípravou podkladů pro účetnictví, případně praxe s účetní agendou
  • praxe práce s PC (MS Office), firemním informačním systémem (jakýmkoliv) a internetem, dobrá znalost českého jazyka, praxe v profesionální komunikaci se zákazníky
  • systematičnost, pořádkumilovnost, vstřícnost, komunikativnost a nekonfliktnost
  • organizační schopnosti – chuť k organizaci firemních aktivit
  • společenské a příjemné vystupování
  • ŘP sk. B - aktivní řidič
  • znalost AJ výhodou

Nabízíme

  • samostatnou, zodpovědnou a různorodou i kreativní práci
  • kolegiální zázemí, týmovou spolupráci
  • standardní benefity

Jiná sdělení

Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás, v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.
 Zpět