Volné pracovní místo PROVOZNÍ ASISTENT/KA, ref. č. A-115
Lokalita
a další
Firma
APROFES,s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné
O firmě
APROFES, s.r.o. již 27let pracuje pro lidi a s lidmi. Jsme recruiteři a headhunteři. Jde nám o to, abychom Vám pomohli najít takovou práci, kterou byste si užívali a fakt ji měli rádi. Jsme tým personalistů a pracovních psychologů. # Jsme ÁčkoPopis pracovní nabídky
Pro našeho klienta, lídra na trhu platebních a stravovacích systémů a služeb, hledáme posilu do týmu na pozici:PROVOZNÍ ASISTENT/KA
Jaké úkoly Vás čekají na této pozici?
Samostatné vedení sekretariátu:
- předávání informací z/do firmy a uvnitř firmy, správa celofiremního kalendáře
- pošta, správa firemní dokumentace
- zajištění příjmu a výdeje zásilek
- zajištění běžného provozního / režijního vybavení pro pracovníky
- podpora a organizační zabezpečení firemních akcí
- zajištění průběhu návštěv ve firmě
Podpora účetnictví:
- zavádění přidělených typů dokladů do IS firmy
- agenda upomínek
- vedení příruční pokladny
- spolupráce při správě a kontrole zakázek
Provoz a IS firmy:
- zadávání, úprava a kontrola firemních dat IS firmy, správa subjektů
- podpora provozu firemních vozidel a firemních telefonů, správa evidence
- údržba prostor a vybavení
Podpora obchodu:
- spolupráce s obchodním referentem/ referentkou v administrativních a organizačních věcech (zástup v době jejich nepřítomnosti)
Podpora personalistiky:
- spolupráce na náboru, samostatné vedení přidělené agendy náboru
- podpora péče o zaměstnance - zajištění školení, prohlídky
- spolupráce na vnitrofiremních akcích, vlastní iniciativa
Spolupráce s vedoucími oddělení, ostatními odděleními společnosti
Agenda dodávky karet pro zákazníky – nákup, potisk, distribuce
Co očekáváme?
- zodpovědnost, samostatnost, důslednost, pečlivost a kreativitu
- iniciativu a ochotu řešit požadavky vedoucích, kolegů i zákazníků
- časovou flexibilitu
- výbornou schopnost spolupráce
- chuť a ochotu se učit
Pracoviště: Brno
Nástup: ihned
Požadujeme
- vážný zájem o práci v oblasti podpory provozu
- praxe v administrativě minimálně 5 let, praxe s přípravou podkladů pro účetnictví, případně praxe s účetní agendou
- praxe práce s PC (MS Office), firemním informačním systémem (jakýmkoliv) a internetem, dobrá znalost českého jazyka, praxe v profesionální komunikaci se zákazníky
- systematičnost, pořádkumilovnost, vstřícnost, komunikativnost a nekonfliktnost
- organizační schopnosti – chuť k organizaci firemních aktivit
- společenské a příjemné vystupování
- ŘP sk. B - aktivní řidič
- znalost AJ výhodou
Nabízíme
- samostatnou, zodpovědnou a různorodou i kreativní práci
- kolegiální zázemí, týmovou spolupráci
- standardní benefity