Volné pracovní místo  PROVOZNÍ MANAGER

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Jsme personálně-poradenská agentura nabízející služby v oblasti náboru zaměstnanců a zprostředkování zaměstnání od roku 2012 v České republice. Poskytujeme služby na základě oprávnění "Povolení ke zprostředkování zaměstnání" vydaného Ministerstvem práce a sociálních věcí České republiky.



ČEMU SE VĚNUJEME?

Za naší nabídkou služeb stojí více než 10 let zkušeností v oblasti náborů zaměstnanců a projektového řízení v oblasti HR. Vyhledáváme pracovníky jednorázově, spolupodílíme se na vytváření celých týmů nebo Vám kompletně personálně obsadíme novou firmu či pobočku. Služby v oblasti HR poskytujeme napříč všemi obory a pracovními pozicemi v rámci soukromého i veřejného sektoru. Nejvíc zkušeností máme právě s technickými obory, kam dosazujeme stovky zaměstnanců ročně.



JAKÉ SLUŽBY POSKYTUJEME?

NÁBOR ZAMĚSTNANCŮ/RECRUITMENT – výběr a vyhledání kměnových zaměstnanců
PŘÍMÉ VYHLEDÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ/EXECUTIVE SEARCH – metoda vhodná pro vyhledání TOP manažerů a specifických odborných pozic
PSYCHOLOGICKÁ DIAGNOSTIKA A PORADENSTVÍ pro pracovní účely

Popis pracovní nabídky

CO JE NÁPLNÍ PRÁCE?

vedení a organizování týmu cca 10 zaměstnanců (vedoucí objektů, asistentky)
sledování dodržování parametrů kvality plnění zakázek
komunikace a spolupráce se zákazníky
spolupráce s ostatními vedoucími při řešení reklamací
odpovědnost za provozní hospodářské výsledky pobočky
občasné namátkové kontroly zaměstnanců na přidělených zakázkách
identifikace možností zlepšování a efektivního využití zaměstnanců
optimalizace nákupu a vytížení materiálu a pracovních prostředků
kontrola dodržování pracovněprávních náležitostí
hledání, navrhování a realizaci nových postupů a metod
pracovní cesty

Požadujeme

CO POŽADUJEME?

znalost problematiky úklidových služeb nebo facility managementu
praxi v řízení zaměstnanců
znalost provozních a ekonomických procesů a postupů
komunikační znalost AJ výhodou, není však podmínkou
dovednost práce s PC a MS Office
aktivní, flexibilní, samostatnou, komunikativní osobnost
tah na plnění cílů, otevřenost pro nové postupy a metody
ŘP sk. B, aktivního řidiče ochotného cestovat

Nabízíme

CO VÁS ČEKÁ, POKUD USPĚJETE?

fixní měsíční mzdu 35.- 40.000 Kč + procenta z hospodářských výsledků zakázek
služební vozidlo i pro soukromé účely, notebook, mobilní telefon
nástup ihned nebo dle dohody (v případě výpovědi klient vyčká na nástup)
perspektivitu dlouhodobého zaměstnání
plný pracovní úvazek
firemní kulturu na vysoké úrovni a příjemné pracovní prostředí
příspěvek na stravování
Home office
profesní rozvoj a jazykové vzdělávání
možnost nastavování a optimalizaci procesů a postupů
flexibilní pracovní dobu
další firemní benefity
 Zpět