Volné pracovní místo  PROVOZNÍ PRACOVNÍK ÚKLIDOVÉ FIRMY

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Jsme personálně-poradenská agentura nabízející služby v oblasti náboru zaměstnanců a zprostředkování zaměstnání od roku 2012 v České republice. Poskytujeme služby na základě oprávnění "Povolení ke zprostředkování zaměstnání" vydaného Ministerstvem práce a sociálních věcí České republiky.



ČEMU SE VĚNUJEME?

Za naší nabídkou služeb stojí více než 10 let zkušeností v oblasti náborů zaměstnanců a projektového řízení v oblasti HR. Vyhledáváme pracovníky jednorázově, spolupodílíme se na vytváření celých týmů nebo Vám kompletně personálně obsadíme novou firmu či pobočku. Služby v oblasti HR poskytujeme napříč všemi obory a pracovními pozicemi v rámci soukromého i veřejného sektoru. Nejvíc zkušeností máme právě s technickými obory, kam dosazujeme stovky zaměstnanců ročně.



JAKÉ SLUŽBY POSKYTUJEME?

NÁBOR ZAMĚSTNANCŮ/RECRUITMENT – výběr a vyhledání kměnových zaměstnanců
PŘÍMÉ VYHLEDÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ/EXECUTIVE SEARCH – metoda vhodná pro vyhledání TOP manažerů a specifických odborných pozic
PSYCHOLOGICKÁ DIAGNOSTIKA A PORADENSTVÍ pro pracovní účely

Popis pracovní nabídky

Místo výkonu práce: Brno – město
Datum nástupu: Ihned
Mzdové ohodnocení: 20-23.000,- Kč

Máte zkušenosti z provozu, jste organizačně zdatní a dokážete vyřešit nenadálé situace?

Česká společnost působící v oblasti poskytování prvotřídních úklidových služeb hledá do svého týmu posilu na pracovní pozici PROVOZNÍ PRACOVNÍK ÚKLIDOVÉ FIRMY.

Co bude náplní práce?

plánování, organizace a řízení práce hospodyněk a uklízeček
komunikace se zákazníky, sjednávání úklidů
zajištění náboru nových zaměstnanců – správa inzerce, vedení pohovorů
kontrola výkazů práce a příprava podkladů pro mzdovou účetní
zajištění kontrolních úklidů, hodnocení odvedené práce zaměstnanců a řešení reklamací
prohlídky prostor nových zákazníků a finalizace nabídek
administrativní podpora kanceláře
objednávání úklidového materiálu na akce, odpovědnost za sklad

Co byste ještě měli vědět?

Jedná se o stabilní společnost s dvacetiletou historií působící v Jihomoravském kraji. Zaměřuje se na poskytování komplexních úklidových služeb pro domácnosti i firmy. Zaměstnanec na této pozici bude odpovědný za zadávání a kontrolu práce v oblasti hospodyňských služeb, stálých provozů a nepravidelných úklidů.

Požadujeme

Jaký je kandidát, se kterým bychom se rádi potkali?

má min. SŠ vzdělání
má zkušenosti na obdobné pozici alespoň 3 roky
má výborné organizační a komunikační dovednosti
je schopný plánovat a samostatně řešit problémy
má řidičský průkaz skupiny B a je aktivním řidičem
pokud dokáže komunikovat anglickým jazykem, bude to velkou výhodou

Nabízíme

Co Vás čeká, když uspějete?

příjemné pracovní prostředí
motivační bonus z nově uzavřené paušální smlouvy
mobilní telefon i k osobnímu užití
příspěvek na životní pojištění/penzijní připojištění
po zaučení a vzájemné dohodě možnost Home Office
 Zpět