Volné pracovní místo  Recepční a administrativní podpora vedení společnosti

Lokalita Klecany a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda 30 000 - 40 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Pro našeho klienta, českou výrobní společnost s více než 27letou tradicí v oblasti požární bezpečnosti, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Recepční a administrativní podpora vedení společnosti.

Náplň práce:

  • Celodenní obsazení recepce – fixní pracovní doba 7:00 – 16:00 nebo 7:30 – 16:30
  • Vítání návštěv, jejich ohlašování a uvádění do jednacích prostorů
  • Správa zasedacích místností a jejich připravenost
  • Příjem a evidence pošty, zajištění zásilek a komunikace s přepravci
  • Rezervace hotelů, restaurací, letenek a jízdenek podle pokynů vedení
  • Správa pokladny – proplácení cestovních příkazů, účtenek a faktur v hotovosti
  • Zajištění zápisů z porad a jednání
  • Správa podpisové knihy a evidence dokumentů
  • Organizace kalendářů členů vedení společnosti a koordinace schůzek
  • Komunikace s interními i externími partnery dle požadavků vedení
  • Spolupráce na organizaci firemních akcí a zajištění podkladů pro jednání
  • Péče o tiskárnu, kávovar a kuchyňku, evidence obědů

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání zakončené maturitou
  • Praxi na recepci či v administrativě – výhodou
  • Výborné organizační a komunikační dovednosti
  • Dobrou znalost práce na PC (MS Office, výhodou zkušenost s informačním systémem)
  • Samostatnost, pečlivost, schopnost plánovat si práci
  • Reprezentativní a vstřícné vystupování

Nabízíme:


  • Smartphone, notebook a samostatné pracoviště
  • 4 týdny dovolené + 5 dní volna o Vánocích
  • 4 sick-days
  • Příspěvek na stravování a zdarma kávu/čaj po celý den
  • Odborné a jazykové vzdělávání
  • Stabilní a přátelské pracovní prostředí s otevřenou firemní kulturou
  • Místo výkonu práce: Klecany

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Benefity

  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Občerstvení na pracovišti
  • Příspěvek na vzdělání
  • Zdravotní volno/sickdays

Vhodné pro

Absolventy.

Máte zájem o nabídku Recepční a administrativní podpora vedení společnosti?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Předvýběr Personalista z PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Aktivní inzerát, stále vás hledají.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Recepční a administrativní podpora vedení společnosti

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět