O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
Randstad, druhý největší poskytovatel personálně-poradenských služeb na světě, hledá do svého office týmu další/ho kolegu/kolegyni na pozici RECEPČNÍ - OFFICE COORDINATOR na zkrácený flexibilní úvazek- komunikace s kandidáty a klienty
- administrativa spojená s chodem recepce (zajištění občerstvení, ubytování, kancelářské potřeby)
- organizace firemních akcí
- aktivní spolupráce s dalšími odděleními (finanční, mzdové, HR oddělení, consultanti)
- zajišťování zasedacích místností
- aktivní komunikace s dodavateli
- spolupráce s dalšími kolegy z recepce
Požadujeme
- SŠ vzdělání
- praxe na stejné pozici velkou výhodou
- Znalost MS Office (Excel, Word)
- komunikativní znalost anglického jazyka
- samostatnost, příjemné vystupování
- časová flexibilita (recepce funguje od 8 do 18 hod.)
Nabízíme
- zázemí prosperující dynamické mezinárodní společnosti
- dlouhodobá spolupráce
- moderní kanceláře
- datum nástupu: prosinec/dohodou
- místo výkonu práce: Jungmannova 26/15, Praha 1
- možnost práce na DPČ/HPP - cca 80 hodin měsíčně
- zajímavý balíček benefitů
- uvázek 20h/týden - pondělí, úterý, středa