Popis pracovní nabídky
Zajištění chodu recepce společnosti a podpora dalších oddělení. Vyřizování poštovní i emailové komunikace. Zapisování došlých faktur a jejich agenda. Přijímání hovorů na ústřední telefonní lince. Správa podnikových databází s kontakty a péče o VIP zákazníky (newslettery, pozvánky). Aktivní účast na pořádaných akcích společnosti. Obsluha registračního systému a přijímání plateb (tzv. malá pokladna). Podpora vedení společnosti v oblasti administrativy. Příprava zasedací místnosti a uvítání hostů včetně zajištění jejich servisu. Spolupráce s dalšími odděleními a zaměstnanci společnosti při přípravě materiálů a podkladů pro jednání.Požadujeme
Min. SŠ s maturitou. Český a anglický jazyk slovem i písmem (denní komunikace). Časová pružnost s ohledem na chod společnosti a její aktuální potřeby. Uživatelská znalost kancelářského balíku MS Office. Reprezentativní vystupování. Dobré komunikační dovednosti při denním kontaktu s lidmi. Umění jednat s chladnou hlavou. Smysl pro detail. Osobní zodpovědnost. Schopnost samostatné práce i práce v týmu. Nadšení a sportovní duch.Nabízíme
Přátelský a mladý kolektiv menší firmy. HPP s možností práce na ŽL. Odměny v podobě bonusového systému firmy. Občasné zahraniční cesty. Zázemí stabilní společnosti. Spolupráce na organizaci sportovních akcí světové úrovně.Místo práce: Praha
Termín nástupu: Ihned
Jiná sdělení
Profil společnosti:Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je společnost s mnohaletou působností v oblasti pořádání významných sportovně-kulturních akcí na mezinárodní úrovni.
V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".