Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka, Recepční v administrativě
Lokalita:
Cheb
Může se Vám hodit:
Asistentka Cheb, Recepční v administrativě Cheb

Volné pracovní místo Recepční v personálním týmu

aktivní
JSP International, s.r.o.
Místo pracoviště
Průmyslový park 11,158, Cheb
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Hledáme výjimečnou slečnu/paní, která by pracovala jako recepční v personálním týmu.

Nehledáme zkušenosti, ale spíše schopnosti!

Vaší náplní práce bude:
profesionální přivítání zákazníků a návštěvníků (na telefonu i osobně), vyřizování emailů a pošty
zajištění administrativní podpory všem kolegům v rámci JSP týmu (např. rezervace hotelů), denní komunikace s vrátnicí
vyplňování, aktualizace a kontrola formulářů a dokumentů, které souvisejí s personální agendou
zodpovědnost za vydávání pracovního oblečení, obuvy, ochranných pomůcek, zajišťování občerstvení, příprava zasedacích místností
objednávání obědů, kancelářských a ostatních potřeb pro bezproblémové zajištění chodu společnosti

Požadujeme

Úspěšná kandidátka by měla mít:

otevřený a pozitivní přístup, týmového ducha
flexibilitu, iniciativu a samostatnost
výborné plánovací, organizační a komunikační schopnosti
počítačové dovednosti (MS Office, Outlook)
komunikativní anglický jazyk (denní využití na telefonu i v mailové komunikaci)

Nabízíme

6 týdnů dovolené
příspěvky na zdravotní a sportovní aktivity
možnost stravování v kantýně za výhodnou cenu, nápoje zdarma a mnoho dalších benefit

Pracovní doba: 8.00 – 16.30 h

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Asistent/ka
Místo výkonu práce: Tepelská 22, Úšovice, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1rok) s možností prodloužení. Zkrácený pracovní úvazek s pracovní dobou Po-Pá 8:00-12:00hod. Náplň práce: zajišťování administrativn ...
Domov pro seniory a dům s pečovatelskou službou Marián... Tepelská 752/22, Mariánské Lázně Zkrácený úvazek
týden
Asistent/ka
Jste osobnost se smyslem pro organizaci a zodpovědnost. Baví Vás administrativa a komunikace s lidmi, chcete být pravou rukou jednatele a podílet se na organizování dění ve společnosti, tak hledáme právě Vás. Zodpovědni budete za ...
Abydos s.r.o. 247, Hazlov Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno