Popis pracovní nabídky
Zajištění běžného chodu recepce (vyřizování pošty, hovorů). Objednávání kurýrů. Uvedení návštěvy do firmy. Organizace meetingů, jejich organizační a administrativní podpora. Péče o vozový park (pojištění, účast na výběrových řízeních, servis, evidence…). Správa a evidence služeb mobilních operátorů. Správa a evidence služebních aut, notebooků, mobilů a modemů. Zabezpečení dodávek kancelářských potřeb a občerstvení. Zajišťování letenek, ubytování, pojištění, taxi. Administrativní podpora HR managerovi.Požadujeme
Středoškolské vzdělání. Práce na PC (Excel,Word, základy PowerPointu). Anglický jazyk komunikativně. Schopnost pracovat v týmu i samostatně. Loajalita k firmě a příjemné vystupování.Nabízíme
Příjemné pracovní prostředí, týden dovolené navíc, roční benefity.Místo práce: Praha 10
Termín nástupu: Duben/květen 2012
Jiná sdělení
Profil společnosti:Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je Avnet s.r.o. - společnost je předním distributorem počítačových technologií a služeb.
V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".