Volné pracovní místo Recepční/Asistentka s AJ
Popis pracovní nabídky
- vyřizování telefonních hovorů a vzkazů
- třídění pošty, faxů a korespondence
- příprava a rezervace zasedacích místností
- uvádění návštěv, příprava občerstvení
- zajištění objednávek, kurýrů a ubytování pro klienty
- objednávání kancelářských potřeb a občerstvení
- administrativní výpomoc dle potřeby (např. faktury, technické průkazy apod.)
Požadujeme
- SŠ vzdělání
- 1-2 roky praxe na recepci či v administrativě
- výborná znalost AJ – schopnost komunikace po telefonu
- uživatelská znalost práce na PC (MS Word, Excel)
- pečlivost, spolehlivost a samostatnost
- reprezentativní vystupování
Nabízíme
- možnost získat cennou pracovní zkušenost v mezinárodní společnosti
- velmi dobré finanční ohodnocení včetně zaměstnaneckých benefitů
- dlouhodobou spolupráci
- osobní rozvoj a kariérní růst
- nástup možný IHNED
Jiná sdělení
Pozice je pro našeho klienta, prestižní mezinárodní společnost.V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní nabídku nám, prosím, zašlete Váš životopis v českém a anglickém jazyce na adresu: použijte odpovědní formulář
Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, společností Synergie, s.r.o., IČO 45808139 na dobu neurčitou (až do odvolání písemnou formou). Třetím osobám mohou být poskytnuty za účelem získání zaměstnání, a to po předchozí domluvě.