Volné pracovní místo  Recepční/Asistentka s AJ

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • vyřizování telefonních hovorů a vzkazů
  • třídění pošty, faxů a korespondence
  • příprava a rezervace zasedacích místností
  • uvádění návštěv, příprava občerstvení
  • zajištění objednávek, kurýrů a ubytování pro klienty
  • objednávání kancelářských potřeb a občerstvení
  • administrativní výpomoc dle potřeby (např. faktury, technické průkazy apod.)

Požadujeme

  • SŠ vzdělání
  • 1-2 roky praxe na recepci či v administrativě
  • výborná znalost AJ – schopnost komunikace po telefonu
  • uživatelská znalost práce na PC (MS Word, Excel)
  • pečlivost, spolehlivost a samostatnost
  • reprezentativní vystupování

Nabízíme

  • možnost získat cennou pracovní zkušenost v mezinárodní společnosti
  • velmi dobré finanční ohodnocení včetně zaměstnaneckých benefitů
  • dlouhodobou spolupráci
  • osobní rozvoj a kariérní růst
  • nástup možný IHNED

Jiná sdělení

Pozice je pro našeho klienta, prestižní mezinárodní společnost.

V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní nabídku nám, prosím, zašlete Váš životopis v českém a anglickém jazyce na adresu: použijte odpovědní formulář

Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, společností Synergie, s.r.o., IČO 45808139 na dobu neurčitou (až do odvolání písemnou formou). Třetím osobám mohou být poskytnuty za účelem získání zaměstnání, a to po předchozí domluvě.
 Zpět