Volné pracovní místo Recepční/Asistentka s AJ
Popis pracovní nabídky
- samostatné vedení účetní agendy dle platných předpisů
- evidence hmotného a nehmotného majetku
- inventarizace majetku
- zpracování přiznání k DPH
- styk s příslušnými úřady
- účetní závěrka
Požadujeme
- SŠ vzdělání ekonomického směru
- min. 3 roky praxe v účetnictví
- komplexní znalost účetní problematiky a DPH
- zkušenost se zpracováním mezd výhodou
- znalost AJ na úrovni mírně pokročilý
- pokročilá znalost práce na PC - MS Word, Excel
- znalost systému Navision výhodou
- samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
Nabízíme
- zázemí mezinárodní finanční společnosti
- zajímavou a zodpovědnou práci na kratší dobu
- dobré finanční ohodnocení
- pracoviště v centru Prahy
- datum nástupu 17.3.2008
Jiná sdělení
Pozice je pro našeho klienta, mezinárodní finanční společnost se sídlem v centru Prahy.V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní nabídku nám, prosím, zašlete Váš životopis v českém a anglickém jazyce na adresu: použijte odpovědní formulář
Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, společností Synergie, s.r.o., IČO 45808139 na dobu neurčitou (až do odvolání písemnou formou). Třetím osobám mohou být poskytnuty za účelem získání zaměstnání, a to po předchozí domluvě.