Volné pracovní místo  Receptionist/HR administrator

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 8-12-200818. Popis práce:<br/>
<ul>
<li> Vítání návštěv, vyřizování a přepojování telefonů</li>
<li>Příprava kávy, vody a čaje pro návštěvy</li>
<li>Příprava a rezervace zasedacích místností</li>
<li>Evidence pošty přijaté a odeslané</li>
<li>Přijímání a evidence balíků a jejich distribuce</li>
<li>Evidence přijatých faktur, vyúčtování cestovních příkazů v systému GATES</li>
<li>Objednávání přepravy pro zásilky po ČR a zahraničí</li>
<li>Objednávání tonerů, kancelářských potřeb a občerstvení</li>
<li>Objednávání taxi a ubytování kolegům a zahraničním hostům</li>
<li>Zakládání, kopírování, scanování</li>
<li>Evidence a štítkování dámských a pánských šaten,</li>
<li>Péče o kávomaty, komunikace s dodavatelem,</li>
<li>Objednávání v systému SRM (v rámci HR oddělení),</li>
<li>Kontrola přehledu výdajů manažerských a THP citi karet,</li>
<li>Spravování a aktualizace nástěnek, PR aktivity v rámci HR</li>
</ul>
<br/>Nabízíme:<br/>
<ul>
<li>Práce na hlavní pracovní poměr</li>
<li>Fixní plat + finanční bonusy, rostoucí mzda v rámci zapracování a profesního růstu</li>
<li>Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti</li>
<li>Týden dovolené navíc, penzijní připojištění</li>
<li>Kulturní, sportovní akce a další benefity</li>
</ul>

Požadujeme

Požadujeme:<br/>
<ul>
<li>Zkušenost s administrativou a praxe na recepci výhodou</li>
<li>Minimálně SŠ vzdělání s maturitou</li>
<li>Výborná uživatelská znalost na PC (MS Word, Excel, Outlook, zkušenost se </li>
</ul>systémy)<ul>
<li>Výborná znalost AJ (denní komunikace), případně NJ na komunikativní úrovni</li>
<li>Zkušenost s administrativou a praxe na recepci výhodou</li>
<li>Flexibilita, samostatnost, týmová spolupráce</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> 13. a 14. plat</li>
<li> roční navyšování mezd</li>
<li> zázemí silné stabilní společnosti</li>
<li> 5 týdnů dovolené</li>
<li> měsíčně 4 dny home office</li>
<li> budget na vzdělávání </li>
<li> jazykové kurzy</li>
<li> příspěvek na stravování</li>
<li> příspěvky na rekreaci</li>
<li> po roce: flexipasy 8500</li>
<li> zvýhodněný tel. tarif</li>
<li> příspěvek na penzijní připojištění</li>
</ul>
 Zpět