Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Receptionist/HR administrator

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Roudnice nad Labem
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské
Hrubý plat
dohodou

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 8–12–200818. Popis práce:

  • Vítání návštěv, vyřizování a přepojování telefonů
  • Příprava kávy, vody a čaje pro návštěvy
  • Příprava a rezervace zasedacích místností
  • Evidence pošty přijaté a odeslané
  • Přijímání a evidence balíků a jejich distribuce
  • Evidence přijatých faktur, vyúčtování cestovních příkazů v systému GATES
  • Objednávání přepravy pro zásilky po ČR a zahraničí
  • Objednávání tonerů, kancelářských potřeb a občerstvení
  • Objednávání taxi a ubytování kolegům a zahraničním hostům
  • Zakládání, kopírování, scanování
  • Evidence a štítkování dámských a pánských šaten,
  • Péče o kávomaty, komunikace s dodavatelem,
  • Objednávání v systému SRM (v rámci HR oddělení),
  • Kontrola přehledu výdajů manažerských a THP citi karet,
  • Spravování a aktualizace nástěnek, PR aktivity v rámci HR


Nabízíme:

  • Práce na hlavní pracovní poměr
  • Fixní plat + finanční bonusy, rostoucí mzda v rámci zapracování a profesního růstu
  • Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti
  • Týden dovolené navíc, penzijní připojištění
  • Kulturní, sportovní akce a další benefity

Požadujeme

Požadujeme:

  • Zkušenost s administrativou a praxe na recepci výhodou
  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Výborná uživatelská znalost na PC (MS Word, Excel, Outlook, zkušenost se
systémy)
  • Výborná znalost AJ (denní komunikace), případně NJ na komunikativní ú­rovni
  • Zkušenost s administrativou a praxe na recepci výhodou
  • Flexibilita, samostatnost, týmová spolupráce

Nabízíme

  • 13. a 14. plat
  • roční navyšování mezd
  • zázemí silné stabilní společnosti
  • 5 týdnů dovolené
  • měsíčně 4 dny home office
  • budget na vzdělávání
  • jazykové kurzy
  • příspěvek na stravování
  • příspěvky na rekreaci
  • po roce: flexipasy 8500
  • zvýhodněný tel. tarif
  • příspěvek na penzijní připojištění

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
OBCHODNÍ REFERENT S AJ – VHODNÉ PRO ABSOLVENTY (25.000 - 40.000,-...
Máte technické myšlení? Máte zkušenosti s tvorbou nabídek, kalkulací, ceníků? Hledáte nové uplatnění? Tak čtěte dále, hledáme totiž OBCHODNÍHO REFERENTA S AJ – VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY * Odpovědnost za oblast evropského trhu ...
Advantage Consulting, s.r.o. Lovosice Plný úvazek
aktivní
administrativní pracovník- "úředník vnitřní pošty"
Soudní exekutor, JUDr. Ondřej Mareš, LL.M., EÚ Litoměřice, přijme vhodného uchazeče na pozici "úředník pošty". Náplň práce: práce v programu pro soudního exekutora na vnitřním poštovním oddělení. Požadujeme: středoškolské vzdělání ...
Mareš Ondřej, JUDr., LL.M. - soudní exekutor Masarykova 679/33, Litoměřice Plný úvazek
včera
administrativní pracovník/rozpočtář
Rozpočtář/ka zejména v programu URS. Podrobnější informace ústně. První kontakt telefonicky nebo e.mailem.
APIDA s.r.o. 9, Dušníky Plný úvazek
týden
Skladník zákaznického materiálu
NÁPLŇ PRÁCE: 1)Vedení evidence příjmu i výdeje, kontrola skladování 2)Kompletace zakázek dle balících listů před odesláním k zákazníkovi 3)Evidence aktuálního stavu skladu, průběžná inventura ve skladu 4)Zadávání skladových pohy ...
2 JCP a.s. 126, Račice Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno