Volné pracovní místo  RECRUITER CONSULTANT / KEY ACCOUNT MANAGER

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • zjišťování potřeb a naplňování požadavků klientů v oblasti náborů zaměstnanců, aktivní vyhledávání a výběr kandidátů s použitím vhodných metod pro jejich získání
  • zodpovědnost za vlastní projekty, komplexní péče o zakázky/koordinace zakázek klientů, každodenní komunikace s klienty a řešení jejich požadavků, udržení a aktivní podíl na rozvoji stávajících klientů
  • zajištění inzerce, screening CV, efektivní využití firemní databáze, vedení osobních pohovorů, testování a ověřování dovedností, organizace a vyhodnocování výběrových řízení a následné doporučení nejvhodnějších kandidátů
  • poskytování pravidelné zpětné vazby a kariérního poradenství

Požadujeme

  • vážný zájem o práci v oblasti recruitmentu – praktická zkušenost v oblasti výběru pracovníků a znalost trhu výhodou, vítána rovněž praxe v obchodní oblasti nebo podpoře zákazníků
  • profesionální vystupování, schopnost výborné komunikace, obchodní myšlení
  • proaktivní a samostatný přístup
  • schopnost přinášet vlastní iniciativu a nápady
  • pokročilé organizační schopnosti a klientský přístup
  • dobrý „time management“ a systematičnost
  • znalost AJ slovem i písmem, zkušenost s aktivním použitím
  • SŠ/VŠ vzdělání
  • aktivní znalost práce na PC (MS Office, Internet)

Nabízíme

  • možnost stát se členem nejrychleji rostoucí personálně-poradenské společnosti ve střední Evropě s unikátním konceptem a projekty jako YourDreamJob, HappyCompany a mnoho dalších
  • možnost se toho spoustu naučit od seniorních kolegů
  • férový přístup s důrazem na důvěru v každého jednoho člověka v našem týmu
  • možnost kariérního růstu, školení, coaching a firemní akce
  • občerstvení na pracovišti zdarma
  • atraktivní kanceláře v centru Hradce Králové, případně možnost home office
  • zajímavé finanční ohodnocení odpovídající výsledkům
 Zpět