Popis pracovní nabídky
- zjišťování potřeb a naplňování požadavků klientů v oblasti náborů zaměstnanců, aktivní vyhledávání a výběr kandidátů s použitím vhodných metod pro jejich získání
- zodpovědnost za vlastní projekty, komplexní péče o zakázky/koordinace zakázek klientů, každodenní komunikace s klienty a řešení jejich požadavků, udržení a aktivní podíl na rozvoji stávajících klientů
- zajištění inzerce, screening CV, efektivní využití firemní databáze, vedení osobních pohovorů, testování a ověřování dovedností, organizace a vyhodnocování výběrových řízení a následné doporučení nejvhodnějších kandidátů
- poskytování pravidelné zpětné vazby a kariérního poradenství
Požadujeme
- vážný zájem o práci v oblasti recruitmentu – praktická zkušenost v oblasti výběru pracovníků a znalost trhu výhodou, vítána rovněž praxe v obchodní oblasti nebo podpoře zákazníků
- profesionální vystupování, schopnost výborné komunikace, obchodní myšlení
- proaktivní a samostatný přístup
- schopnost přinášet vlastní iniciativu a nápady
- pokročilé organizační schopnosti a klientský přístup
- dobrý „time management“ a systematičnost
- znalost AJ slovem i písmem, zkušenost s aktivním použitím
- SŠ/VŠ vzdělání
- aktivní znalost práce na PC (MS Office, Internet)
Nabízíme
- možnost stát se členem nejrychleji rostoucí personálně-poradenské společnosti ve střední Evropě s unikátním konceptem a projekty jako YourDreamJob, HappyCompany a mnoho dalších
- možnost se toho spoustu naučit od seniorních kolegů
- férový přístup s důrazem na důvěru v každého jednoho člověka v našem týmu
- možnost kariérního růstu, školení, coaching a firemní akce
- občerstvení na pracovišti zdarma
- atraktivní kanceláře v centru Hradce Králové, případně možnost home office
- zajímavé finanční ohodnocení odpovídající výsledkům