O firmě
Personální a vzdělávací agenturaPopis pracovní nabídky
- zodpovědnost za tým cca 55 pracovníků facility provozoven po celé Praze (oblast správy bytů, objektu a pozemků)
- hlavní úkoly: analýza současného stavu ve společnosti a tvorba plánu a strategie rozvoje, nasměrování společnosti do komerčního sektoru a stanovení dlouhodobé vize společnosti
- zodpovědnost za řízení, business development a celkový rozmach společnosti
- zodpovědnost za hospodářské výsledky a marketingové aktivity
- místo pracoviště: Praha
Požadujeme
- VŠ vzdělání (stavebně-technické, právnické či ekonomické)
- odpovídající praxe minimálně 5 let
- orientace v problematice Facility Management
- schopnost vést středně velký tým lidí
- výborné komunikační a vyjednávací schopnosti
- samostatnost při vedení obchodních jednání
- zkušenosti s business development v oblasti Facility Management v komerčním sektoru PODMÍNKOU (podobné zkušenosti ze zahraničí velkou výhodou)
- výborná znalost AJ
- analytické a organizační schopnosti
- samostatnost, rozhodnost, smysl pro důležité detaily
- zodpovědnost, spolehlivost a loajalita
- ochotu se nadále vzdělávat a rozvíjet
Nabízíme
- motivující finanční ohodnocení
- zázemí silné prosperující společnosti
- zajímavou práci a prestižní projekty
- služební vůz i pro soukromé účely, mobilní telefon, notebook
- možnost dalšího rozvoje a vzdělávání
Jiná sdělení
Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči!V případě zájmu použíjte volbu "odpovědět".