Volné pracovní místo  Referent back office obchodního úseku

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Vedení obchodní administrativy (nabídky, objednávky/smlouvy, databáze zákazníků, zaplánovávání ap.); podílení se na provádění/realizaci prodeje výrobků a služeb společnosti; příprava podkladů pro obchodní jednání a interní obchodní porady; vyřizování obchodní korespondence; efektivní řešení pohledávek po splatnosti; další činnost spojená s běžným chodem obchodního úseku.

Požadujeme

  • vzdělání – ekonomické nebo technické (nejlépe strojní)
  • NJ (popř. AJ) slovem i písmem, flexibilita, schopnost pracovat samostatně, komunikativnost

Nabízíme

Plat 20.000,- Kč – 25.000,- Kč; jeden týden dovolené navíc; firemní vzdělávaní cizích jazyků; stravenky; po prvním odpracovaném roce příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění.

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je AWELD spol. s r.o. – strojírenská firma, která se specializuje na výrobu a renovaci dílů a zařízení používaných především v cihlářském a keramickém průmyslu.

Místo práce: Sládkova 984, 337 01 Rokycany

Termín nástupu: ihned

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, použijte volbu "odpovědět".

Platnost inzerátu končí 13. 11. 2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
 Zpět