Volné pracovní místo  Referent/ka servisu a reklamací (A12783)

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Odpovědět na nabídku

O firmě

Jsme personální agentura s dlouholetou tradicí a širokou sítí poboček v ČR i v Evropě. Nabízíme širokou nabídku pracovních pozic, spolehlivé personální poradenství a zprostředkování kmenových i agenturních zaměstnanců. V České republice působíme již od roku 1993 a naše pobočky naleznete v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci a Českých Velenicích.

Jako aktivní člen APPS garantujeme dodržování srovnatelných mzdových podmínek agenturních zaměstnanců a všech pracovně-právních předpisů. Naše filozofie je založena na zabezpečení profesionální pracovní atmosféry směrem k našim klientům i zaměstnancům. Dbáme na vysokou kvalitu poskytovaných služeb, o zaměstnance se staráme s maximální péčí a věříme, že individuální přístup má zásadní vliv na jejich spokojenost.

Popis pracovní nabídky

Hledáme posilu do firmy, která vyvíjí, vyrábí a instaluje chytrá technologická řešení s reálným dopadem na fungování veřejné dopravy.
Jde o stabilního, atraktivního zaměstnavatele s přátelskou firemní kulturou, kde mají lidé prostor růst, zlepšovat věci kolem sebe a pracovat na projektech, které dávají smysl – nejen firmě, ale i společnosti jako celku.

Referent servisu a reklamací hraje důležitou roli – stará se o to, aby se reklamace, opravy a repase řešily rychle, srozumitelně a v souladu s očekáváním zákazníků i interních týmů. Je to práce, která pomáhá držet servisní procesy v chodu a přispívá k tomu, že celé řešení dlouhodobě funguje tak, jak má.
  • Vaší prací bude denně komunikovat se zákazníky v češtině i angličtině při řešení reklamací a servisních záležitostí.
  • Spolupracovat s interními týmy na koordinaci oprav a repasí.
  • Vykonávat administrativní činnosti spojené se servisem a reklamacemi v systému Helios Nephrite.

Požadujeme

  • Pokročilou znalost angličtiny, protože většina komunikace probíhá s zákazníky mimo Česko.
  • Zodpovědný a pečlivý přístup k práci.
  • Lidský a vstřícný přístup při komunikaci se zákazníky i kolegy.
  • Chuť učit se novým věcem a zlepšovat se.

Nabízíme

  • Přátelské pracovní prostředí, kde se kolegové rádi setkávají i mimo práci.
  • Možnost profesního rozvoje a dalšího vzdělávání.
  • Prostor pro vaše nápady a návrhy na zlepšení.
  • 13. plat podle výsledků společnosti.
  • 5 dní placeného volna navíc.
  • Příspěvek na MultiSport kartu a jazykové kurzy.
  • Stravenkový paušál nebo diety.
  • Příspěvek na životní a penzijní připojištění.
  • Cafeterii.
  • Pravidelná celofiremní setkání, jako například společné grilování, volejbal apod :)

Vhodné pro

Absolventy.

Máte zájem o nabídku Referent/ka servisu a reklamací (A12783)?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Kristýna Spanilá z HOFMANN WIZARD s.r.o.

Aktualizováno včera

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Referent/ka servisu a reklamací (A12783)

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět