Popis pracovní nabídky
Náplní práce je především administrativní činnost v kanceláři. Pořizování smluv do informačního systému společnosti. Zajištění zaškolení jako specialisty na určité pojišťovny. Komunikace s pojišťovnami. Možnost zapojení se organizování seminářů společnosti.Požadujeme
Středoškolské vzdělání s maturitou, reprezentativní vystupování, chuť učit se novým věcem.Nabízíme
Zázemí prosperující firmy s mladým kolektivem, dynamický kariérní růst, služební počítač, služební mobilní telefon. Typ pracovní smlouvy: na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou.Místo práce: Praha
Jiná sdělení
Profil společnosti:Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je stabilní česká akciová společnost působící na trhu zprostředkování financí 15 let. V současné době je jedničkou na trhu. Obrat společnosti za poslední 3 roky činí 1 miliardu Kč ročně. Společnost působí na území celé České republiky, kde má 11 hlavních regionálních kanceláří a jim podřízených 60 strukturních regionálních kanceláří. Obchodní síť aktivních, smluvně vázaných obchodních zástupců čítá přes 60 tisíc osob. Hlavní filozofií společnosti je vzdělávání občanů v oblasti osobních a rodinných financí. Mimo zprostředkovatelskou činnost provozuje společnost síť 3 seminárních hotelů a 1 seminárního centra, ve kterých se konají základní semináře pro veřejnost, dále produktová a motivační školení. Společnost spolupracuje s renomovanými finančními institucemi a bankovními domy. Současná expanze vyvolává potřebu doplnění administrativních týmů obsazením uvedené pozice.
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!!! V případě, že tak neučiníte, nemusíte být zařazeni do výběrového řízení! Děkuji
V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".