Popis pracovní nabídky
Zajišťuje výkon věcně souvisejících odborných agend státní správy a samosprávy v sociální oblasti, práce s osobami sociálně vyloučenými. Zajišťuje další sociální činnosti v rámci odboru. Organizuje a realizuje sociálně kulturní aktivity pro obyvatele Domu s pečovatelskou službou. Poskytuje občanům MČ Praha-Zbraslav krizovou pomoc, poskytuje základní poradenství.Požadujeme
- ukončené vyšší odborné popř. vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu dle požadavků zákona
- znalost standardů kvality sociálních služeb
- zkušenosti s terénní prací výhodou
- zkušenosti z oblasti koordinace a řízení sociálních služeb (popř. komunitního plánování soc. služeb výhodou)
- zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou (oblast sociální služba nebo opatrovnictví)
- dobrá znalosti práce na PC, s internetem
- dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
- zodpovědnost, samostatnost, pečlivost a vysoké nasazení, odolnost proti stresu
- časová flexibilita
- schopnost týmové spolupráce
- praxe v oblasti obecní samosprávy a veřejné správy výhodou
Nabízíme
- stabilní pracovní prostředí
- osobní ohodnocení, odměny
- příspěvek na dopravu
- příspěvek na rekreaci
- zajistíme v plném rozsahu odborné i průběžné vzdělávání
Jiná sdělení
10. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném zněníPředpokládaný termín nástupu: od 1. 6. 2024, případně dohodou
Pracovní úvazek: pracovní úvazek 1,0; tj. 40 hod./týden, na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou) se zkušební dobou 3 měsíce s možností změny na pracovního úvazku na dobu neurčitou (pokračování i po zástupu za mateřskou a rodičovskou dovolenou).
Máte zájem o nabídku Referent - sociální pracovník?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Marta Spáčilová z Městská část Praha-Zbraslav
Aktivní inzerát, stále vás hledají.
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail
Podobné nabídky
Zařazeno v oborech:
Může se Vám hodit: