Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Praha 8
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Praha 8

Volné pracovní místo Referent správy nemovitostí

aktivní
AGENTURA FALA s.r.o.

AGENTURA FALA je „JINÁ“ česká personálně-poradenská společnost působící na trhu od roku 1998. Naším prvořadým cílem je osobní přístup a kvalita nabízených služeb. Již při pohovoru vám sdělíme jméno klienta a poradíme při hledání nového uplatnění. Odpovíme vždy všem kandidátům. Vše důležité naleznete na WWW.FALA.CZ

Místo pracoviště
Praha 8
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou
Hrubý plat
20 tis. Kč

Popis pracovní nabídky

Pro zahraniční společnost působící v oblasti pronájmu nemovitostí, hledáme vhodného uchazeče na pozici „Referent správy nemovitostí“. Region: Praha 8


PRACOVNÍ NÁPLŇ:

  • správa PŘEDEVŠÍM administrativní agendy
  • správa nemovitostí ve vlastnictví zaměstnavatele
  • komunikace s nájemníky, orgány státní správy, úřady, pošta
  • příprava a zpracování veškeré korespondence
  • příprava podkladů pro fakturaci nájemného pro externí účetní firmu
  • příprava podkladů k přefakturaci
  • příprava a evidence nájemních smluv
  • jednání a uzavírání smluv se správci sítí
  • pravidelný reporting vedení společnosti

Požadujeme

  • SŠ vzdělání
  • NJ alespoň základní znalost
  • dobrá znalost práce s PC (prostředí MS Office)
  • znalost SAP – výhodou
  • organizační a koordinační schopnosti
  • spolehlivost
  • řidičský průkaz skupiny B

Nabízíme

  • práci v mladém dynamickém kolektivu
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky



Finanční ohodnocení: cca. 20 tis. Kč

Nástup: ihned

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Asistentka - administrativní podpora týmu právníků
- administrativní podpora týmu právníků - příprava a úprava dokumentů v MS Office - komunikace s klienty, úřady, soudy - příprava podkladů pro fakturaci
JOBSYSTEM s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Pracovník interní podpory FM / TZB
• Evidence, indexace, archivace klientských smluv FM. • Příprava jednouchých smluvních dodatků a další smluvní dokumentace (dohody, výpovědi). • Agenda sledování revizí, kontrol na zakázkách. • Činnosti související s evidencí a or ...
JOBSYSTEM s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Zapisovatel / zapisovatelka pro administrativní práce a zapisován...
• administrativní úkony související se zabezpečováním přípravy a průběhu soudního řízení
JOBSYSTEM s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno