Volné pracovní místo  Referent zákaznického servisu výrobní společnosti

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Popis pracovní nabídky

  • Komunikace se zákazníkem
  • Správné a efektivní vyřízení objednávek od jejich obdržení až po odeslání
  • Řešení objednávek s oddělením materiálového a výrobního plánování
  • Nákup nestandardního materiálu
  • Archivace dokumentů

Požadujeme

  • SŠ (obchodní nebo technické zaměření výhodou)
  • Min. 1 rok praxe v zákaznickém servisu podmínkou
  • Velmi dobrá znalost AJ nutností
  • Bohatá praxe v komunikaci se zákazníkem
  • Zkušenost z výrobní společnosti podmínkou
  • Technické povědomí, technické myšlení
  • Organizační a komunikační dovednosti
  • Zákaznicky orientovaný přístup

Nabízíme

  • Práci ve stabilní mezinárodní společnosti
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Měsíční bonusy, 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na stravování, příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na penzijní připojištění

Jiná sdělení

V případě Vašeho zájmu prosím zašlete svůj životopis nebo mě kontaktujte na uvedeném telefonním čísle.
 Zpět