Volné pracovní místo Referent zákaznického servisu

aktivní
Start Select s.r.o.
Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
základní
Hrubý plat
16-18000.00 Kč

Popis pracovní nabídky

Pro významnou společnost hledáme vhodného kandidáta na pozici Referent zákaznického servisu.
Charakteristika činnosti: Péče a komunikace se zákazníky (CZ i zahraniční), komunikace s výrobou a ostatními pobočkami, zařizování přeprav, zpracování podkladů k fakturaci, práce ve firemním systému, částečné vedení skladu, komunikace s výrobou.

Požadujeme

Požadujeme: SŠ vzdělání, zkušenost z oblasti logistiky výhodou, AJ – velmi dobrá znalost, příjemné vystupování, logické myšlení, samostatnost, pečlivost, práce na 2 směny, PC – velmi dobrá znalost.

Nabízíme

Nabízíme: Příjemné pracovní prostředí, nástupní plat 16–18 tis.Kč, stravenky, měsíční bonusy a prémie, místo pracoviště Brno.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
aktivní
Zpracovatel studijních podkladů
Chcete se stále zdokonalovat a kvalifikovat ve svém vystudovaném oboru? Preferujete práci z domu, jste zodpovědní, precizní a dodržování termínů Vám nedělá problém? V tom případě n ...
Ellmer s.r.o. Praha, Jihočeský kraj, Jihomoravský... Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
aktivní
SENIOR ÚČETNÍ (30.000 - 40.000,- Kč)
Máte vysokoškolské vzdělání ekonomického směru a zkušenosti z pozice Účetní? Jste analytický typ s organizačními schopnostmi a je na Vás spolehnutí? Bez problému se domluvíte anglicky nebo německy a rádi komunikujete s lidmi? Hle ...
Advantage Consulting, s.r.o. Jihomoravský kraj, Česko Plný úvazek
včera
SPECIALISTA OBJEDNÁVEK BRNO
Jste komunikativní osoba s dobrými organizačními schopnostmi? Ovládáte angličtinu a chcete se realizovat na obchodním oddělení? Umíte logicky uvažovat a jste samostatní? Pak neváhejte zaslat svůj životopis! Brněnská společnost h ...
včera
VEDOUCÍ TÝMU – ADMINISTRATIVA (30.000 - 37.000,- Kč)
Máte přehled o všem, co se děje ve Vaší kanceláři? Máte zkušenost s vedením lidí a chápete svojí roli tak, že Vy jste v práci pro své podřízené, a ne oni pro Vás? Pak jste právě ta, kterou hledáme! Česká pobočka významné mezi ...
Advantage Consulting, s.r.o. Jihomoravský kraj, Česko Plný úvazek
včera
Účetní / administrativa - správa nemovitostí
Správa budov – administrativa, rozúčtování nákladů jednotlivých SVJ až po jednotlivé vlastníky, rozúčtování nákladů pro provoz nemovitostí; vedení účetnictví jednotlivých SVJ, nemovitého majetku; spolupráce s ekonomickým oddělením ...
JOBSYSTEM s.r.o. Brno Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno