Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Referentka s Fj a Aj - oddělení logistiky

aktivní
CentralWork s.r.o.
Místo pracoviště
Praha - východ
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

  • komunikace se zákazníkem
  • průběžné vyhodnocování spokojenosti zákazníka
  • evidence zákazníka v systému a následné vedení agendy
  • přidružená administrativa
  • sestavení předpovědi prodeje na další období

Požadujeme

  • min SŠ vzdělání s maturitou
  • výhodou zkušenost na obdobné pozici
  • francouzský jazyk na pokročilé úrovni
  • anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • znalost práce na PC (Microsoft Office)
  • výhodou znalost SAP

Nabízíme

  • zázemí nadnárodní stabilní společnosti
  • flexibilní pracovní doba
  • odpovídající platové ohodnocení včetně finančních bonusů
  • práce v příjemném prostředí
  • možnost kurzů a školení

Jiná sdělení

V případě zájmu o tuto pozici, prosím, zašlete svůj strukturovaný životopis prostřednictvím odpovědního formuláře.

Podobné nabídky práce

Product Coordinator
- Inserting and updating the data received from education providers (from Australia, NZ, Canada, USA, EU) - Researching, collecting and analysing information related to internatio ...
iPlanet s.r.o. Pštrossova 220/29, Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
Hledáte práci..... .....kde nebudete sedět celý den za stolem? Přední česká logistická společnost HOPI působí kromě České republiky na území dalších čtyřech států Evropské unie. ...
HOPI s.r.o. Jažlovice, Říčany u Prahy Plný úvazek, Brigády
týden
Referent dokladů plavidel
- provádění technických prohlídek malých plavidel s posouzením a schvalováním technické způsobilosti plavidel, včetně výběru správních poplatků při prohlídce mimo sídlo pobočky - o ...
Státní plavební správa Jankovcova 4, Praha 7 Plný úvazek
týden
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Konzultantka / konzultant pro firemní zákazníky a partnery - vhod...
- příjem a výdej servisních zakázek v administrativním systému - sledování termínů, - objednávky a příjem náhradních dílů, - rozsáhlejší využívání kancelářských aplikací.
JOBSYSTEM s.r.o. Praha, okres Hlavní město Praha Plný úvazek
dnes
Back office adminstrator fix 30.000 Kč
• vedení, správa dokumentace • fakturace • platby, reporting • zpracování údajů: vstupy, výstupy
ADECCO spol.s r.o. Říčany, okres Praha-východ Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno