Volné pracovní místo  Referent/ka zákaznického servisu s Aj

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Pro klienta působícího v oblasti mezinárodní a vnitrostátní přepravy hledáme samostatně komunikujícího referenta/ku do oddělení zákaznického servisu který ovládá na komunikativní úrovni anglický jazyk - vhodné pro absolventy s aktivní znalostí anglického jazyka.

Náplň práce:

  • aktivní spolupráce s řidiči a zákazníky
  • řešení zákaznického servisu od převzetí zásilky až po předání
  • řešení případných reklamací spojených s dodávkou zboží a poskytovaných služeb
  • příprava a zpracování základních dokumentů spjaté se spedicí skladem a dopravou

Požadujeme:

  • min. SŠ vzdělání
  • vhodné pro absolventy (výhodou zkušenosti z call centra back officu help desku formou brigád)
  • komunikativní znalost anglického jazyka slovem i písmem nutností
  • schopnost se samostatně rozhodovat řešit krizové situace
  • odolnost vůči stresu
  • uživatelskou znalost práce na PC

Nabízíme:

  • pracovní poměr na HPP
  • odpovídající platové hodnocení s možností platového růstu
  • profesní vzdělávání + firemní benefity (5 týdnů dovolené stravenky vzdělávací kurzy zahraniční školení a jiné)
  • možnost nástupu ihned
  • pružnou pracovní doba
  • lokalita pracoviště okres Praha západ

V případě Vašeho zájmu o pracovní pozici prosím zašlete svůj životopis.
 Zpět