Volné pracovní místo  Regional Manager pro Karlovarský kraj (A11987)

Lokalita Cheb a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda 50 000 - 70 000 Kč / měsíc

O firmě

Jsme personální agentura s dlouholetou tradicí a širokou sítí poboček v ČR i v Evropě. Nabízíme širokou nabídku pracovních pozic, spolehlivé personální poradenství a zprostředkování kmenových i agenturních zaměstnanců. V České republice působíme již od roku 1993 a naše pobočky naleznete v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci a Českých Velenicích.

Jako aktivní člen APPS garantujeme dodržování srovnatelných mzdových podmínek agenturních zaměstnanců a všech pracovně-právních předpisů. Naše filozofie je založena na zabezpečení profesionální pracovní atmosféry směrem k našim klientům i zaměstnancům. Dbáme na vysokou kvalitu poskytovaných služeb, o zaměstnance se staráme s maximální péčí a věříme, že individuální přístup má zásadní vliv na jejich spokojenost.

Popis pracovní nabídky

Do našeho týmu hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici Regional Manager pro Karlovarský kraj.
Máte znalosti v oblasti personalistiky a přímo znáte prostředí personální agentury?
Máte výborné komunikační a organizační dovednosti?
Pokud ano, neváhejte a pošlete nám svůj životopis!

Jsme personální agentura se srdcem a rodinným zázemím, která vždy klade důraz na lidský přístup.

Na pozici Regional Manager pro Karlovarský kraj budete mít na starosti:
  • Koordinaci mezi projektovými týmy.
  • Zajištění efektivního rozdělení pracovních úkolů.
  • Zodpovědnost za plnění termínů a kvalitních výsledků.
  • Vedení procesu přidělování zaměstnanců do konkrétních projektů dle potřeb klientů a specifikace daných pozic.
  • Zajištění kvalitní komunikace mezi našimi zaměstnanci a klienty s cílem dosáhnout maximální spokojenosti obou stran.
  • Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí v regionu a rozšiřování
  • klientské základny.
  • Úzká spolupráce s managementem společnosti při definování a implementaci regionálních strategií.

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělánív oblasti obchodu, managementu nebo podobného oboru.
  • Pracovní zkušenost z personální agentury.
  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti.
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu, dobré organizační schopnosti.
  • Flexibilita a ochota cestovat v rámci regionu.
  • Řidičský průkaz skupiny B.
  • Znalost práce s PC (MS Office)

Nabízíme

  • Přátelský kolektiv a podporu celého týmu.
  • Zázemí úspěšné personální společnosti s dlouholetou tradicí.
  • Zajímavé finanční ohodnocení a navazující systém finančních bonusů.
  • Auto, mobilní telefon + notebook.
  • Příspěvek na stravování.
  • Až 6 týdnů dovolené.
  • Dotovanou jazykovou výuku - 80% z částky.
  • Odborné kurzy, věrnostní bonusy a další benefity.
 Zpět