
Volné pracovní místo Regional Manager pro Karlovarský kraj (A11987)
Firma
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda
50 000 - 70 000 Kč / měsíc
O firmě
Jsme personální agentura s dlouholetou tradicí a širokou sítí poboček v ČR i v Evropě. Nabízíme širokou nabídku pracovních pozic, spolehlivé personální poradenství a zprostředkování kmenových i agenturních zaměstnanců. V České republice působíme již od roku 1993 a naše pobočky naleznete v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci a Českých Velenicích.Jako aktivní člen APPS garantujeme dodržování srovnatelných mzdových podmínek agenturních zaměstnanců a všech pracovně-právních předpisů. Naše filozofie je založena na zabezpečení profesionální pracovní atmosféry směrem k našim klientům i zaměstnancům. Dbáme na vysokou kvalitu poskytovaných služeb, o zaměstnance se staráme s maximální péčí a věříme, že individuální přístup má zásadní vliv na jejich spokojenost.
Popis pracovní nabídky
Do našeho týmu hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici Regional Manager pro Karlovarský kraj.Máte znalosti v oblasti personalistiky a přímo znáte prostředí personální agentury?
Máte výborné komunikační a organizační dovednosti?
Pokud ano, neváhejte a pošlete nám svůj životopis!
Jsme personální agentura se srdcem a rodinným zázemím, která vždy klade důraz na lidský přístup.
Na pozici Regional Manager pro Karlovarský kraj budete mít na starosti:
- Koordinaci mezi projektovými týmy.
- Zajištění efektivního rozdělení pracovních úkolů.
- Zodpovědnost za plnění termínů a kvalitních výsledků.
- Vedení procesu přidělování zaměstnanců do konkrétních projektů dle potřeb klientů a specifikace daných pozic.
- Zajištění kvalitní komunikace mezi našimi zaměstnanci a klienty s cílem dosáhnout maximální spokojenosti obou stran.
- Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí v regionu a rozšiřování
- klientské základny.
- Úzká spolupráce s managementem společnosti při definování a implementaci regionálních strategií.
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělánív oblasti obchodu, managementu nebo podobného oboru.
- Pracovní zkušenost z personální agentury.
- Výborné komunikační a prezentační dovednosti.
- Schopnost pracovat samostatně i v týmu, dobré organizační schopnosti.
- Flexibilita a ochota cestovat v rámci regionu.
- Řidičský průkaz skupiny B.
- Znalost práce s PC (MS Office)
Nabízíme
- Přátelský kolektiv a podporu celého týmu.
- Zázemí úspěšné personální společnosti s dlouholetou tradicí.
- Zajímavé finanční ohodnocení a navazující systém finančních bonusů.
- Auto, mobilní telefon + notebook.
- Příspěvek na stravování.
- Až 6 týdnů dovolené.
- Dotovanou jazykovou výuku - 80% z částky.
- Odborné kurzy, věrnostní bonusy a další benefity.