Popis pracovní nabídky
Komunikace se stávajícími odběrateli a rozšiřování sítě smluvních odběratelů. Dojednávání obchodních podmínek s klienty. Obchodník pracuje 4 dny v týdnu v regionu. 1 den je vyhrazen školení a poradám na centrále v Brně (obvykle pátek).Požadujeme
Min. SŠ vzdělání, samostatnost a praxe v obdobné pozici nutná, ŘP skupiny B, práce s programy skupiny Microsoft Windows, Outlook, Explorer.Nabízíme
Obchodník má ke své práci k dispozici služební automobil, notebook, navigaci a mobilní telefon. Platové ohodnocení závisí na výsledcích práce / fix + bonusy. Dále nabízíme zázemí dynamické české firmy, práce v přátelském kolektivu, možnost seberealizace, zaměstnanecké výhody, výuka jazyků, stravenky a jiné.Jiná sdělení
Profil společnosti:Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je česká firma s 18-ti letou tradicí, zabývající se automatizační technikou pro soukromý sektor i průmysl v celé ČR.
Místo práce: Ústecký kraj, Severomoravský kraj
Termín nástupu: Ihned
V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".