Volné pracovní místo REMEDY HELPDESK (20.000 - 35.000,- Kč)
Popis pracovní nabídky
Do you have experience with the support of helpdesk systems? Do you like traveling? You have analytical and logical thinking? Do you speak English very well?Then this offer is for you!
REMEDY HELPDESK* Support for Remedy system
- Communication with customers from all over Europe
- Solving problems (troubleshooting)
- Cooperation with consultants
- Participation in training
Požadujeme
- University / secondary education in IT or economics
- Experience with the support of helpdesk systems
- Advanced knowledge of English (daily communication)
- Orientation and Overview of IT in business processes
- Communicating and willingness to travel
Nabízíme
- Mobile phone, laptop
- Successful multinational companies
- Personal development and career growth
- Set of employee benefits
- Young and dynamic team
- Work in Brno
Jiná sdělení
V případě zájmu použíjte volbu "odpovědět".O nás
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.