Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo REPORTING ADMINISTRATOR, part- time, 130 Kč/hod.

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Zkrácený úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vysokoškolské
Hrubý plat
130 - 130 Kč/hod

Popis pracovní nabídky


Znáte MS Excel jako své boty? Pracujete s kontingenčními tabulkami Zajímá Vás práce s reporty? Pak hledáme právě Vás


KLIENT:
Mezinárodní telekomunikační firma.


Náplň práce:
  • příprava reportů z oblasti prodejte a péše o zákazníky v odděleníí Chanell managementu
  • aktualizace dat v systému a ověřování správnosti informací
  • zadávání informací do aplikací
  • dohledávání informací apod.


Nástup: ihned
Lokalita: Praha 4
Mzda: 130 Kč/hod.
Kontrakt na dobu určitou s případnou možností prodloužení, možnost dlouhodobé spolupráce
Pracovní doba: 20 hod/týden (docházka 4–5 dnů dle dohody)

Požadujeme

  • VŠ student
  • MS Office na pokročilé úrovni (zejména MS Excel – kontingenční tabulky a pokročilé vzorce)
  • znalost MS Access výhodou
  • alespoň základní znalost AJ
  • orientace na detail
  • spolehlivost, pečlivost, flexibilita, komunikativnost

Nabízíme

  • možnost získat pracovní zkušenosti ve stabilní firmě
  • výborná praxe při studiu

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Podobné nabídky práce

Práce z domu nebo z Vaší kanceláře
Práce s klienty, marketing, nákup,prodej- v oblasti wellness Práce s klienty, marketing, reklama, obsluha inter.obchodu
Gabriela Rubková Česká republika Práce na ŽL
aktivní
Asistent/ka pro řízení zakázek a zajišťování podpory exportního o...
• - zpracování zakázek • - komunikace se stávajícími klienty • - vedení agendy obchodních případů • - vedení podpůrných agend
Kariéra spol. s r.o. Praha, okres Hlavní město Praha Plný úvazek
dnes
Administrativní pracovník / pracovnice
Administrativní podpora chodu společnosti, fakturace, skladové hospodářství, telefonická a mailová komunikace se zákazníky a dodavateli, kontrola systému objednávek.
JOBSYSTEM s.r.o. Bečovská 1007, Praha – Uhříněves, 1... Plný úvazek
dnes
Přípravář střediska vodovodů a kanalizací – i absolvent
- administrativní činnost - příprava podkladů pro středisko VaK - příprava smluv
JOBSYSTEM s.r.o. Rudná, Praha – západ Plný úvazek
dnes
Referent / referentka oddělení překladů
Práce zahrnuje zejména kontroly a korektury provedených překladů, zadávání překladů, komunikaci s překladateli a zákazníky.
JOBSYSTEM s.r.o. Praha 6 Plný úvazek
dnes
Hledáme absolventy s cizími jazyky!!!
Ref. č.: 20-28-241741. Chceš získat výjimečnou šanci a praxi v mezinárodním prostředí? Rád používáš cizí jazyky? Můžeš získat příležitost a projevit svůj talent v různých oborech (finance, zákaznický servis, HR, administrativa a m ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno