Volné pracovní místo  RISK ANALYTIK pro prestižní advokátní kancelář

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 1-11-203331. Potenciální konflikt vycítíte na sto honů a dokážete rychle přijít s návrhem, jak mu zabránit? Zkratka AML pro Vás není jen bezvýznamný shluk písmen? Vaší angličtině nelze naprosto nic vytknout? Advokátní prostředí je pro Vás jako stvořené? Pak možná hledáme právě Vás!<br/>
<br/>RISK ANALYTIK<br/>
<br/>Co Vás bude na této pozici čekat?<ul>
<li> prověřování nových klientů s ohledem na možný konflikt dle firemních pravidel i legislativy</li>
<li> spolupráce s ostatními kolegy v rámci risk oddělení za účelem rychlého vyřešení případných konfliktů a příprava souvisejících dokumentů</li>
<li> zajištění kontrol rizik, např. v oblasti praní špinavých peněz, a jejich řádné zanesení do firemního systému</li>
<li> účast na prezentacích spojených s problematikou</li>
<li> poskytování podpory v oblasti compliance (např. ohledně mlčenlivosti, úplatků a korupce atd.), návrhy nových postupů v případě potřeby</li>
<li> obecné poradenství pro vedení společnosti a risk manažery na vyžádání</li>
</ul>

Požadujeme

<ul>
<li> ukončené VŠ vzdělání, právní zaměření vítáno (možno i formou postgraduálního studia)</li>
<li> předchozí zkušenost z oddělení zabývajícího se riziky/compliance</li>
<li> praxe z prostředí právnické nebo poradenské společnosti preferována</li>
<li> porozumění právnickému prostředí a jeho specifikům, regulaci a etice značnou výhodou</li>
<li> zkušenost s problematikou AML silně preferována</li>
<li> výborná angličtina slovem i písmem bezpodmínečně nutná</li>
<li> pokročilá znalost MS Office</li>
<li> zkušenost s CRM systémem</li>
<li> silné analytické a komunikační dovednosti</li>
<li> proklientský přístup k práci a diplomatické jednání</li>
<li> schopnost pracovat s minimálním dohledem</li>
<li> schopnost zachovávat mlčenlivost</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> lokalita v centru Prahy</li>
<li> 5 týdnů dovolené</li>
<li> stravenky</li>
<li> možnost dalšího vzdělávání</li>
</ul>
 Zpět