Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo SALES ADMINISTRATION ASSISTANT

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • Sales Administration Support to IT Sales Team
  • Contract management
  • Responsible for accruals in SAP
  • Creating payments in SAP
  • Making of weekly report
  • Communication with sales and other departments


For our client, a large international company operating all over the world, we are looking for a suitable candidate for a position of

SALES ADMINISTRATION ASSISTANT

Požadujeme

  • Economic High School/University Education
  • Fluent spoken and written English nad Czech
  • Interest in Finance (Sales Administration)
  • MS Excel (pivot tables, etc.)
  • Stress resistant
  • Analytical skills
  • 1 or 2 years of experience on a similar position – advantage

Nabízíme

  • Working for an international well-known company
  • Pleasant working environment
  • Motivating salary + interesting benefit package
  • Daily use of English
  • Competitive salary
  • Start day: ASAP

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Práce z domu nebo z Vaší kanceláře
Práce s klienty, marketing, nákup,prodej- v oblasti wellness Práce s klienty, marketing, reklama, obsluha inter.obchodu
Gabriela Rubková Česká republika Práce na ŽL
aktivní
Vedlejší příjem při zaměstnání vedený z domova. 8-12 tis./měsíc.
Zavedená, obchodně poradenská firma nabízí: vedlejší činnost 2–3 hod. denně. Příjem 8–12 tis. využití počítače a internetu práce je vedena z velké části z domova uplatnění pro muže i ženy plné zaškolení na dano ...
Martin Diviš Česká republika Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
dnes
Asistent/ka pro řízení zakázek a zajišťování podpory exportního o...
• - zpracování zakázek • - komunikace se stávajícími klienty • - vedení agendy obchodních případů • - vedení podpůrných agend
Kariéra spol. s r.o. Praha 6 Plný úvazek
dnes
Referent / referentka oddělení překladů
Práce zahrnuje zejména kontroly a korektury provedených překladů, zadávání překladů, komunikaci s překladateli a zákazníky.
JOBSYSTEM s.r.o. Praha 6 Plný úvazek
dnes
Přípravář střediska vodovodů a kanalizací – i absolvent
- administrativní činnost - příprava podkladů pro středisko VaK - příprava smluv
JOBSYSTEM s.r.o. Rudná, Praha – západ Plný úvazek
dnes
Administrativní pracovník / pracovnice
Administrativní podpora chodu společnosti, fakturace, skladové hospodářství, telefonická a mailová komunikace se zákazníky a dodavateli, kontrola systému objednávek.
JOBSYSTEM s.r.o. Bečovská 1007, Praha – Uhříněves, 1... Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno