Volné pracovní místo SALES ADMINISTRATOR

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • effectively interface with new and existing customers using digital and direct customer contact communcation channels including the telephone, email and web based functions to retain and grow business
  • build and maintain excellent client relationships through proactive communication and action to fulfil client expectations and meet personal annual sales targets 
  • reponsible for identifying and issuing quotations in line with personal, local and regional sales strategy and targets
  • build and maintain good client relationships through proactive communication and action to ensure the retention of existing (nominated) customers within specified target to meet local and regional sales and operations growth targets 
  • qualify and respond to all leads and opportunities for new and existing clients provided from the sales administration team, consultants, trade associations and current workforce; adhering to timescales and processes, take the commercial and strategic decision to action, close or delegate enquires to self or wider sales team 
  • provide regular documentation, KPI’s and data to assist with the forecasting and reporting of Sales and Management Systems performance against targets to assist in initiation and delivery of appropriate actions 
  • provide information and sales support to assist with the efficient and effective coordination of Sales Forecast inputs across all departments to ensure compliance and align with the agreed timelines, policies and processes. 
  • ensure effective two way communication with marketing to share information and data on trends, competitive information, client expectations and market information to assist in the formulation and execution of targets and plan(s) 
  • assess the risks and work in a safe manner at all times, robustly implementing health and safety rules, instructions and systems and refuse to undertake work that compromises your safety or health. 
  • reporting


For our important client, international company, we are looking for a suitable candidate for the position

INSIDE SALES ADMINISTRATOR

Požadujeme

  • High / University degree
  • English – daily communication in English
  • at least 2 years experience (the similar position), B2B
  • experience of sales ideally in lead generation and allocation, management systems environment is preferred
  • knowledge of standard IT programmes
  • experience in identifying and issuing sales leads selling; selling new areas of business
  • experience in managing data, spread sheets and producing data, KPIs, …
  • an assertive approach to problem solving with strong communication and diplomacy skills to guide
  • communication skills

Nabízíme

  • working for an international and prestigeous company
  • pleasent working environment
  • motivating salary
  • 1 year contract (outsourcing)
  • possibility to the long-term cooperation

Podobné nabídky práce

Obchodní ředitel / manažer - oblast potravinářství
Pro rostoucí českou rodinnou společnost hledáme nového kolegu / kolegyni na pozici: Obchodní ředitel / manažer v potravinářství. Vaše pracovní náplň: - Zajištění podpory prodeje v 10 provozovnách v rámci Prahy - Zavedení nových ...
JOB LEADER CZECH s.r.o. Praha - východ Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
SALES COORDINATOR - Russian
Ref. č.: 20-28-251180. Are you interested in SALES? Are you familiar with IT products or are you just a common user of electronic devices? Do you speak ENGLISH and RUSSIAN language? Do you want to work for an international company ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
týden
Junior SALES COORDINATOR - ENGLISH + CZECH
Ref. č.: 20-28-251178. Are you interested in SALES? Are you familiar with IT products or are you just a common user of electronic devices? Do you speak ENGLISH and CZECH language? Do you want to work for an international company i ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
týden
Inside Sales Manager|Spezialist mit Deutsch (1300-2200 E)
Ref. č.: 20-28-251179. Mit dieser Position haben Sie die Chance einen Schritt in Ihrer Karriere weiterzumachen!<br/> <br/>Für unseren Klienten, eine internationale Firma, suchen wir momentan geeignete Kandidaten für die Position v ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
týden
OBCHODNÍ MANAŽER PRO NĚMECKO (40.000 - 40.000,- Kč)
Jste komunikativní osobnost, která má obchodního ducha? Máte výbornou znalost českého jazyka? Máte angličtinu a/nebo němčinu na pokročilé úrovni? Dokážete vést v cizím jazyce obchodní jednání? Rád cestujete a jste odolný vůči str ...
Advantage Consulting, s.r.o. ČR, Německo Plný úvazek
týden
ŘEDITEL V OBCHODNÍ SPOLEČNOSTI (60.000 - 80.000,- Kč)
Jste přirozeně vůdčí typ s orientací na výsledek? Jste připraveni převzít vedení a chod rodinné firmy s 25 zaměstnanci a dále se podílet na jejím růstu? Obchodní jednání se zahraničními partnery v anglickém nebo německém jazyce p ...
Advantage Consulting, s.r.o. okres Praha-východ, kraj Středočesk... Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno