Popis pracovní nabídky
- akvizice nových obchodních kontaktů
- příprava a realizace obchodní strategie hotelu
- obchodní schůzky s klienty, telemarketing
- služební cesty, účast na veletrzích, prezentace hotelu
- zpracování obchodní korespondence, nabídek a smluv
- příprava prezentací, reportů a statistik
- sestavování ročního marketingového plánu
- kontrola a podílení se na dosažení finančního plánu
Požadujeme
- SŠ vzdělání
- předchozí praxi na obdobné pozici
- výborné komunikační a organizační schopnosti
- znalost AJ, další jazyk výhodou
- orientace na zákazníka, pozitivní myšlení
- samostatnost
- preferujeme jazykové znalosti: ČJ, AJ
- preferujeme počítačové znalosti: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Internet, Protel
Nabízíme
- zázemí mezinárodní společnosti
- odpovídající finanční ohodnocení
- možnost využití zaměstnaneckých slev v rámci hotelového řetězce
- strava zdarma
Jiná sdělení
Profil společnosti:Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je společnost AUSTRIA Hotels Betriebs CZ s.r.o. (Grandhotel Brno).
Místo práce: Brno – město
Termín nástupu: možný od 1. 2. 2016
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte volbu "odpovědět".
Platnost inzerátu končí 27. 2. 2016. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.