Volné pracovní místo Sales Manager pro Brno a okolí (A11461)
Firma
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda
40 000–70 000 Kč / měsíc
O firmě
Jsme personální agentura s dlouholetou tradicí a širokou sítí poboček v ČR i v Evropě. Nabízíme širokou nabídku pracovních pozic, spolehlivé personální poradenství a zprostředkování kmenových i agenturních zaměstnanců. V České republice působíme již od roku 1993 a naše pobočky naleznete v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci a Českých Velenicích.Jako aktivní člen APPS garantujeme dodržování srovnatelných mzdových podmínek agenturních zaměstnanců a všech pracovně-právních předpisů. Naše filozofie je založena na zabezpečení profesionální pracovní atmosféry směrem k našim klientům i zaměstnancům. Dbáme na vysokou kvalitu poskytovaných služeb, o zaměstnance se staráme s maximální péčí a věříme, že individuální přístup má zásadní vliv na jejich spokojenost.
Popis pracovní nabídky
Hledáme dynamického a zkušeného Sales Managera z oboru personální agentury pro Brno a okolí. Tvojí rolí bude stát se nejvyhledávanějším partnerem v oblasti HR v regionu. Budujeme síť pevných a dlouhodobých vztahů s firmami i profesionály. Pomáháme lidem najít práci snů a firmám vybudovat ty nejlepší týmy.Na této pozici budete zodpovědní za samostatnou obchodní činnost ve svěřené oblasti, budete se starat o potenciální zákazníky a neustále rozvíjet naše portfolio služeb. Budete spolunavrhovat obchodní strategii a dohlížet nad jejím dodržováním, abyste zajistili růst a úspěch v oblasti prodeje personálních služeb.
Vaším úkolem bude také vytvářet a sledovat nové obchodní příležitosti, přičemž se zaměříte na proaktivní přístup k rozšiřování naší klientely. Důležitou součástí bude i udržování dobrých vztahů se stávajícími a potenciálními zákazníky, abychom zajistili jejich dlouhodobou spokojenost a loajalitu.
Nutným zlem :-) je obchodní administrativa, tedy zapisování informací do CRM systému,, kde vaše organizační schopnosti a smysl pro detail přijdou vhod. Tato role je ideální pro někoho, kdo má zkušenosti z personální společnosti nebo z prodeje služeb jako telco, pojišťovnictví, a vynikající komunikační a prezentační dovednosti.
Požadujeme
- Zkušenosti z obchodní pozice s prodejem personálních služeb nutnou podmínkou
- Vynikající komunikační a prezentační dovednosti
- Schopnost navrhovat a implementovat obchodní strategie
- Schopnost samostatně pracovat a dosahovat stanovených cílů
- Silný zákaznický přístup a schopnost budovat dlouhodobé vztahy
Nabízíme
- Motivační finanční ohodnocení s bonusy za splnění cílů
- Mnoho benefitů - stravenky 130Kč, dotovaná jazyková výuka ve výši 80 %, auto i telefon k soukromým účelům, věrnostní odměny, narozeninový den volna, příspěvek na životní/penzijní pojištění, multisportkarta, příspěvek k životnímu jubileím, až 6 týdnů dovolené
- Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
- Pružnou pracovní dobu a možnost občasného home office
- Přátelský kolektiv a podporu od zkušeného týmu