Volné pracovní místo  Sales Manager pro Brno a okolí (A11461)

Lokalita Brno a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda 40 000–70 000 Kč / měsíc

O firmě

Jsme personální agentura s dlouholetou tradicí a širokou sítí poboček v ČR i v Evropě. Nabízíme širokou nabídku pracovních pozic, spolehlivé personální poradenství a zprostředkování kmenových i agenturních zaměstnanců. V České republice působíme již od roku 1993 a naše pobočky naleznete v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci a Českých Velenicích.

Jako aktivní člen APPS garantujeme dodržování srovnatelných mzdových podmínek agenturních zaměstnanců a všech pracovně-právních předpisů. Naše filozofie je založena na zabezpečení profesionální pracovní atmosféry směrem k našim klientům i zaměstnancům. Dbáme na vysokou kvalitu poskytovaných služeb, o zaměstnance se staráme s maximální péčí a věříme, že individuální přístup má zásadní vliv na jejich spokojenost.

Popis pracovní nabídky

Hledáme dynamického a zkušeného Sales Managera z oboru personální agentury pro Brno a okolí. Tvojí rolí bude stát se nejvyhledávanějším partnerem v oblasti HR v regionu. Budujeme síť pevných a dlouhodobých vztahů s firmami i profesionály. Pomáháme lidem najít práci snů a firmám vybudovat ty nejlepší týmy.

Na této pozici budete zodpovědní za samostatnou obchodní činnost ve svěřené oblasti, budete se starat o potenciální zákazníky a neustále rozvíjet naše portfolio služeb. Budete spolunavrhovat obchodní strategii a dohlížet nad jejím dodržováním, abyste zajistili růst a úspěch v oblasti prodeje personálních služeb.
Vaším úkolem bude také vytvářet a sledovat nové obchodní příležitosti, přičemž se zaměříte na proaktivní přístup k rozšiřování naší klientely. Důležitou součástí bude i udržování dobrých vztahů se stávajícími a potenciálními zákazníky, abychom zajistili jejich dlouhodobou spokojenost a loajalitu.
Nutným zlem :-) je obchodní administrativa, tedy zapisování informací do CRM systému,, kde vaše organizační schopnosti a smysl pro detail přijdou vhod. Tato role je ideální pro někoho, kdo má zkušenosti z personální společnosti nebo z prodeje služeb jako telco, pojišťovnictví, a vynikající komunikační a prezentační dovednosti.

Požadujeme

  • Zkušenosti z obchodní pozice s prodejem personálních služeb nutnou podmínkou
  • Vynikající komunikační a prezentační dovednosti
  • Schopnost navrhovat a implementovat obchodní strategie
  • Schopnost samostatně pracovat a dosahovat stanovených cílů
  • Silný zákaznický přístup a schopnost budovat dlouhodobé vztahy

Nabízíme

  • Motivační finanční ohodnocení s bonusy za splnění cílů
  • Mnoho benefitů - stravenky 130Kč, dotovaná jazyková výuka ve výši 80 %, auto i telefon k soukromým účelům, věrnostní odměny, narozeninový den volna, příspěvek na životní/penzijní pojištění, multisportkarta, příspěvek k životnímu jubileím, až 6 týdnů dovolené
  • Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
  • Pružnou pracovní dobu a možnost občasného home office
  • Přátelský kolektiv a podporu od zkušeného týmu
 Zpět