Volné pracovní místo  Sales Order Administrator

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Popis pracovní nabídky

  • Zpracovávání administrativních a transakčních úkolů v oblasti zadávání objednávek
  • Podpora prodeje a obchodního oddělení
  • Zadání všech příchozích prodejních zakázek do systému
  • Sledování prodejních objednávek
  • Telefonní komunikace v cizím jazyce s klienty a jejich zákazníky

Požadujeme

  • Výborná znalost FJ, nebo NJ spolu se znalostí AJ, a nebo výborná znalost AJ
  • Komunikativní, aktivní člověk

Nabízíme

  • Dotované stravování v objektu (55% ceny teplého jídla)
  • Mobilní telefon
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Pozitivní firemní kulturu založenou na úctě k zaměstnancům a k jejich práci
  • Jazykové kurzy a další vzdělávání
  • Firemní akce
  • Dobré finanční ohodnocení
  • Roční odměny do výše jedné mzdy
  • Čisté pracovní prostředí
  • 5 týdnů dovolené
  • Za doporučení nového zaměstnance odměnu 25.000 Kč
  • Příplatky za noční směny ve výši 25%

Jiná sdělení

V případě zájmu prosím reagujte na danou pozici a přiložte svůj životopis. Případně volejte na tel. použijte odpovědní formulář .
 Zpět