Popis pracovní nabídky
Účtování dodavatelských faktur, vystavování a účtování vydaných faktur, vést a účtovat pokladny a banky, vedení a kontrola finančního účetnictví včetně daňové agendy dle platné legislativy, zpracování statistik, měsíční a roční závěrkové práce, komunikace s finančním úřadem, úzká spolupráce s vedením správního a finančního úseku.Požadujeme
Znalost účetnictví, zákonů o dani z příjmu a DPH, samostatné účtování přidělených projektů a zodpovědnost za jejich kompletní účetnictví, účtování vybraných operací pro dceřiné společnosti, vysokoškolské popř. středoškolské vzdělání, schopnost pracovat v týmu, vstřícnost, spolehlivost, přesnost, loajalitu, ochotu učit se novým věcem, časovou flexibilitu, dobrá uživatelská znalost PC, práce v programu Premiér.Nabízíme
Příjemné pracovní prostředí ve stabilní společnosti s desetiletou tradicí, motivační finanční ohodnocení, k dispozici služební mobilní telefon a zázemí, spolupráce na 5 dní v týdnu, na ŽL, pracovní doba od 9,00 do 17,30, nástupní plat 18.000,-Kč až 20.000,-Kč.Jiná sdělení
Profil společnosti:Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je GIP group a.s. - jedna z významných realitních kanceláří v ČR budující úspěšně značku kvality, tradice a spolehlivosti, specializující se na poskytování komplexních a profesionálních služeb v oblasti prodeje, pronájmu nemovitostí a dalších činností.
Místo práce: Praha
Termín nástupu: Ihned
V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".