Volné pracovní místo  Samostatný/á obchodní referent/ka

Lokalita Brno a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Náplň práce
  • zpracování ceníků zboží do účetního systému (Microsoft Excel), evidence ceníků, řešení chyb
  • práce v účetním systému, evidence dokladů a faktur
  • zpracováni privátních značek,
  • komunikace s dodavateli, společníky
  • příprava a přeposílání podkladů pro společníky
  • spolupráce s interními odděleními při sběru potřebných podkladů
  • výhodou zpracování hlášení INTRASTAT

Požadujeme

Požadujeme
  • středoškolské vzdělání
  • praxe v oblasti zpracování faktur a administrativy
  • výborné znalosti a schopnosti práce s PC – Microsoft Excel – uživatelská znalost, výhodnou znalost programu Navision a Business Central Dynamics
  • schopnost samostatného a zodpovědného zpracování svěřených úkolů
  • loajalita, aktivní a pozitivní přístup, pracovitost, zodpovědnost, pečlivost, komunikativnost a samostatnost
  • ochota učit se, schopnost spolupracovat v týmu, samostatnost, odolnost vůči stresu

Nabízíme

Nabízíme
  • profesionální a příjemné pracovní prostředí
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • stravenkový paušál, 25 dní dovolené
  • nástup ihned
  • možnost osobního rozvoje, školení

Máte zájem o nabídku Samostatný/á obchodní referent/ka?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Jiřina Kleinová, DiS z COOP MORAVA, s.r.o.

Aktualizováno před 2 dny

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Samostatný/á obchodní referent/ka

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět