Volné pracovní místo  SEKRETÁŘ/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné

O firmě

JOBSYSTEM s.r.o. poskytuje a zprostředkovává inzerci na internetu.

Popis pracovní nabídky

Administrativní podpora obchodního sekretariátu. Vyřizování korespondence a telefonických kontaktů. Komunikace s obchodním vedením a týmem obchodních zástupců. Archivace dokladů. Zpracování objednávek, zadávání smluv do systému. Zástup na recepci.

Požadujeme

SŠ/VOŠ vzdělání – vhodné i pro absolventy. Dobrá znalost práce na PC (MS Office, Outlook), Power Point výhodou. Výborné komunikační a organizační dovednosti. Samostatnost, pro-aktivní přístup. Pečlivost, spolehlivost, loajalita. Znalost FJ nebo AJ výhodou.

Nabízíme

Odpovídající mzdové ohodnocení. Zaměstnání ve stabilní společnosti. Možnost osobního rozvoje. Zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na životní pojištění, kupon MHD a další). Práce na plný, případně zkrácený pracovní úvazek. Termín nástupu dle dohody.

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je významná mezinárodní společnost Le Cheque Dejeuner s.r.o. Specialista na zaměstnanecké výhody.

Místo práce: Praha

Termín nástupu: 1.3.2009

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".
 Zpět