Volné pracovní místo  SEKRETÁŘKA/ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ s aktivní znalostí FJ

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

JOBSYSTEM s.r.o. poskytuje a zprostředkovává inzerci na internetu.

Popis pracovní nabídky

Zajištění chodu obchodního sekretariátu, běžná sekretářská činnost - vyřizování korespondence a telefonických kontaktů, příprava obchodních nabídek, vedení diáře, sjednávání schůzek, organizace firemních akcí (školení, porady apod.), tlumočení a překlady, komunikace s obchodním vedením a týmem obchodních zástupců, příprava a kompletace veřejných zakázek.

Požadujeme

SŠ/VOŠ vzdělání, aktivní znalost FJ (v kontaktu s francouzským vedením společnosti-překlady a tlumočení), dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Power point – tvorba prezentací), řidičský průkaz skupiny B, výborné komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, pečlivost, diskrétnost a loajalitu.

Nabízíme

Zaměstnání ve stabilní společnosti v centru Prahy, zajímavá a rozmanitá náplň práce, platové ohodnocení dle zkušeností, věrnostní prémie, zaměstnanecké výhody (kupon MHD, stravenky, životní pojištění, služební mobil a další).

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Významná mezinárodní společnost Le Cheque Déjeuner s.r.o. působící v oblasti prodeje služeb (zaměstnaneckých benefitů – stravenek a dalších typů zaměstnaneckých poukázek).

Místo práce: Praha 4

Termín nástupu: Ihned – dle dohody

V případě zájmu, použijte volbu "odpovědět".
 Zpět