Volné pracovní místo SENIOR COST MANAŽER - pozemní stavby - Praha
Lokalita
Praha-Nové Město
a další
Firma
JOBSTART s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
Bakalářské, Vysokoškolské
Popis pracovní nabídky
Pro poradenskou firmu v oblasti stavebnictví a nemovitostí hledáme vhodné kandidáty na pozici:SENIOR COST MANAŽER
VÁŠ PROFIL:
- Vzdělání: VŠ stavebního zaměření ideálně obor Ekonomika a management případně obor Příprava, realizace a provoz staveb
- Praxe: min. 5 let v oboru, zkušenosti v pozici příprávář/ka či rozpočtář/ka realizační firmě velkou výhodou
- SW znalosti: uživatelská znalost office programů/platforem (především MS office jako Excel, Word, Powerpoint, Project…), dále uživatelská znalost běžných nástrojů ve stavebnictví jako AutoCAD, Revit/ apod. s rozpočtářských programů (KROS 4, RTS, euroCalc, …), znalost BIM platforem výhodou
- Jazyky: AJ na velmi dobré psané i mluvené úrovni, další jazykové schopnosti výhodou
- Další požadavky: Odpovídající technické znalosti, důkladnost, organizační schopnosti, cit pro detail, samostatnost
NABÍZÍME:
- Příjemné kanceláře v historické budově v centru Prahy
- Skvělý pracovní kolektiv
- Možnost seberealizace, vzdělávání, možnost práce nejen na českých, ale i na zahraničních projektech
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Stravenky 120 Kč
- 5 týdnů dovolené
- 6 sick days
- Životní připojištění
- Teambuildingy, vánoční večírky a ostatní drobné benefity
NÁPLŇ PRÁCE:
- Obecně – ve všech fázích vedení a/nebo účast na jednáních vč. zpracování prezentací, reporting, spolupráce s projektovým manažerem, Klientem a dalšími účastníky procesu, koordice Junior CM (yadávání a kontrola jejich práce)
- Ve fázi přípravy a projektování – Zpracování odhadů nákladů/řídícího rozpočtu v preferované struktuře klienta, zpracování ocenění a posouzení/analýza různých variant řešení, aktualizace rozpočtů ve vztahu k vývoji projektu, návrhy a ocenění možných optimalizačních úsporných řešení Value Engineering, ověřování a kontrola podkladů/dokumentace ve vztahu k zapracovaní požadavků Klienta
- Ve fázi výběrového řízení – nastavení VŘ ve vztahu k projektu, zpracování podkladů pro VR, spolupráce při zpracování a projednání návrhů smluv pro realizaci, organizace VR vč. kontroly předložených nabídek ve vztahu k podmínkám VR a vyhodnocení VR
- Ve fázi realizace – administrace stavebního procesu ve vztahu k odsouhlasenému rozpočtu projektu, kompletní odpovědnost za změnová řízení / řízení změn a dodatků k smlouvě o dílo, fakturace – odsouhlasování faktur ve spolupráci s dalšími účastníky procesu (TDI),
- Ve fázi dokončení – administrace konečného vyúčtování díla ve vztahu k požadavkům klienta
- Ve fázi užívání – Technická Due Deligence – spolupráce s členy řešitelů včetně zpracování cenových podkladů na případné opravy, sanace
- Bankovní monitoring – zpracování podkladů/zpráv a podkladů pro financující organizaci
V případě zájmu zašlete Váš životopis.
O nás
Jsme personální agentura s tradicí. Sídlíme v centru Prahy.
Naším cílem je poskytování kvalitních a dostupných služeb v oblasti lidských zdrojů. Zakládáme si na osobním přístupu k uchazečům o zaměstnání. Pružně reagujeme na vývoj a požadavky trhu práce. Sledujeme trendy a využíváme nejmodernější techniky personálního marketingu.
Nabízíme personální poradenství týkající se osobního rozvoje, komunikačních dovedností a umění prosadit se na trhu práce. V rámci těchto služeb poskytujeme pohovory nanečisto, vzorové testování, vypracování profesního životopisu a motivačního dopisu.
Poradíme vám, jak být úspěšní při hledání nového zaměstnání.