Nabídka práce ve firmě JOBSTART s.r.o.

Volné pracovní místo  SENIOR COST MANAŽER - pozemní stavby - Praha

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Pro poradenskou firmu v oblasti stavebnictví a nemovitostí hledáme vhodné kandidáty na pozici:
SENIOR COST MANAŽER

VÁŠ PROFIL:
  • Vzdělání: VŠ stavebního zaměření ideálně obor Ekonomika a management případně obor Příprava, realizace a provoz staveb
  • Praxe: min. 5 let v oboru, zkušenosti v pozici příprávář/ka či rozpočtář/ka realizační firmě velkou výhodou
  • SW znalosti: uživatelská znalost office programů/platforem (především MS office jako Excel, Word, Powerpoint, Project…), dále uživatelská znalost běžných nástrojů ve stavebnictví jako AutoCAD, Revit/ apod. s rozpočtářských programů (KROS 4, RTS, euroCalc, …), znalost BIM platforem výhodou
  • Jazyky: AJ na velmi dobré psané i mluvené úrovni, další jazykové schopnosti výhodou
  • Další požadavky: Odpovídající technické znalosti, důkladnost, organizační schopnosti, cit pro detail, samostatnost

NABÍZÍME:
  • Příjemné kanceláře v historické budově v centru Prahy
  • Skvělý pracovní kolektiv
  • Možnost seberealizace, vzdělávání, možnost práce nejen na českých, ale i na zahraničních projektech
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Stravenky 120 Kč
  • 5 týdnů dovolené
  • 6 sick days
  • Životní připojištění
  • Teambuildingy, vánoční večírky a ostatní drobné benefity


NÁPLŇ PRÁCE:
  • Obecně – ve všech fázích vedení a/nebo účast na jednáních vč. zpracování prezentací, reporting, spolupráce s projektovým manažerem, Klientem a dalšími účastníky procesu, koordice Junior CM (yadávání a kontrola jejich práce)
  • Ve fázi přípravy a projektování – Zpracování odhadů nákladů/řídícího rozpočtu v preferované struktuře klienta, zpracování ocenění a posouzení/analýza různých variant řešení, aktualizace rozpočtů ve vztahu k vývoji projektu, návrhy a ocenění možných optimalizačních úsporných řešení Value Engineering, ověřování a kontrola podkladů/dokumentace ve vztahu k zapracovaní požadavků Klienta
  • Ve fázi výběrového řízení – nastavení VŘ ve vztahu k projektu, zpracování podkladů pro VR, spolupráce při zpracování a projednání návrhů smluv pro realizaci, organizace VR vč. kontroly předložených nabídek ve vztahu k podmínkám VR a vyhodnocení VR
  • Ve fázi realizace – administrace stavebního procesu ve vztahu k odsouhlasenému rozpočtu projektu, kompletní odpovědnost za změnová řízení / řízení změn a dodatků k smlouvě o dílo, fakturace – odsouhlasování faktur ve spolupráci s dalšími účastníky procesu (TDI),
  • Ve fázi dokončení – administrace konečného vyúčtování díla ve vztahu k požadavkům klienta
  • Ve fázi užívání – Technická Due Deligence – spolupráce s členy řešitelů včetně zpracování cenových podkladů na případné opravy, sanace
  • Bankovní monitoring – zpracování podkladů/zpráv a podkladů pro financující organizaci


V případě zájmu zašlete Váš životopis.

O nás

JOBSTART s.r.o. - o nás

Jsme personální agentura s tradicí. Sídlíme v centru Prahy.

Naším cílem je poskytování kvalitních a dostupných služeb v oblasti lidských zdrojů. Zakládáme si na osobním přístupu k uchazečům o zaměstnání. Pružně reagujeme na vývoj a požadavky trhu práce. Sledujeme trendy a využíváme nejmodernější techniky personálního marketingu.
Nabízíme personální poradenství týkající se osobního rozvoje, komunikačních dovedností a umění prosadit se na trhu práce. V rámci těchto služeb poskytujeme pohovory nanečisto, vzorové testování, vypracování profesního životopisu a motivačního dopisu.

Poradíme vám, jak být úspěšní při hledání nového zaměstnání.

číst dále

NAJDEME VÁM ZAMĚSTNÁNÍ

PORADÍME VÁM V KARIÉRNÍCH OTÁZKÁCH

PŘISTUPUJEME K VÁM INDIVIDUÁLNĚ

Sledujte nás

 Zpět