Volné pracovní místo  Senior mzdová účetní s NJ (až 35 000,-)

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Popis pracovní nabídky

ZÁKLADNÍ POPIS POZICE:
  • uplatnění v německém průmyslovém podniku činném v mezinárodním prostředí
  • zodpovědná odborná pracovní pozice, které může nabídnout seberealizaci a další odborný rozvoj
  • přímá podřízenost vedoucímu personalistiky
  • úzká spolupráce a vzájemné zastupování s kolegyní mzdovou účetní
  • zajištění vedení mzdové a personální agendy pro část zaměstnanců v souladu s platnou legislativou
  • spolupráce při plnění operativních úkolů personálního oddělení

NÁPLŇ PRÁCE:
  • kompletní samostatné zúčtování mezd
  • měsíční závěrky
  • péče o mzdový systém SAP-HR a řešení optimalizace (požadavků) – správa a zadávání dat – údržba a změny kmenových dat
  • kontrola docházky zaměstnanců
  • cestovní náhrady – vyúčtování
  • nemocenské dávky, exekuce, starobní a invalidní důchody
  • exekuce – narůstající agenda
  • daň z příjmů fyzických osob, roční zúčtování, zákonné odvody
  • dohled nad dodržováním pracovněprávních a mzdových předpisů, sledování aktuálních legislativních změn
  • pracovní úrazy – správa, odškodňování, komunikace s pojišťovnou
  • služební auta – smlouvy a dodaňování spotřeby pohonných hmot
  • zajišťování stravenek a dalších benefitů pro zaměstnance
  • vyřizování nástupních formalit u nově přijímaných a odcházejících zaměstnanců
  • vedení personální agendy - příprava pracovních smluv a dodatků, správa personálních dat a složek
  • lékařské prohlídky – plánování a zajišťování veškerých předepsaných prohlídek zaměstnanců, komunikace se závodním lékařem
  • komunikace s příslušnými úřady, se soudy, úřady, policií, bankami apod.
  • tisk a správa veškerých povinných mzdových sestav, tvorba mzdových podkladů pro finanční účtárnu a audit
  • zpracování statistik pro vedení společnosti a představenstvo (podrobné personální statistiky - nemocnost, fluktuace, leasingový personál, výpomocný personál, vývoj mzdových tříd apod.)
  • účast a spolupráce při úředních kontrolách, při ročním auditu
  • spolupráce s finanční účtárnou
  • personální nábory – především na dělnické pozice, zadávání inzerce, spolupráce s personálními agenturami apod.
  • vzdělávání – zajišťování jazykových kurzů a dalších vzdělávacích aktivit

Požadujeme

  • vzdělání ekonomického směru
  • prokazatelná dlouholetá praxe v oblasti kompletního zpracování mezd u výrobní společnosti – mezinárodní prostředí nutností
  • velmi dobrá znalost mzdové problematiky a související legislativy
  • praxe v oblasti personalistiky, zájem o další rozvoj v této oblasti
  • dobrá znalost NJ slovem i písmem podmínkou
  • dobrá znalost MS Office, SAP výhodou
  • Aktivní přístup, iniciativa, samostatnost

Nabízíme

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • zajímá práce ve stabilní zahraniční společnosti
  • příjemné vstřícné prostředí
  • dobré mzdové ohodnocení dle zkušeností a praxe
  • 5 týdnů dovolené, stravenky, jazykové vzdělávání

Jiná sdělení

V případě Vašeho zájmu zašlete prosím svůj životopis.
 Zpět