O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- Zodpovídá za organizaci a realizaci projektů
- Komunikuje se zákazníkem, vyjednává podmínky, strategicky plánuje
- Vyhodnocuje potenciální rizika projektů
- Aktivně dohlíží na potřeby zákazníka
- Dohlíží na time management projektů, splnění budgetu, zabezpečuje vysokou kvalitu služeb
- Organizuje setkání za účelem hodnocení projektových činností
- Pravidelně reportuje o stavu a progresu projektů
- Zaměřuje se na výsledek, dodržení cílů a vysokou kvalitu při realizaci projektů
Požadujeme
- VŠ vzdělání, (v oblasti logistiky výhodou)
- praxe v logistice cca 2 - 5 roků (ideálně: Operation manager, Project manager, Warehouse supervisor)
- zaměření na zákazníky - soustřeďuje se na identifikaci a uspokojení potřeb zákazníků
- aktivní znalost anglického jazyka
- zkušenosti s vedením lidí
- obchodní duch - rozumí principům podnikání a ziskovosti
- MS Office - především Excel, Word, Outlook
Nabízíme
- samostatnost, flexibilita
- komunikativnost, schopnost vyjednávat
- zdravá ambicióznost, akčnost, drive
- přirozená autorita