Volné pracovní místo SENIOR ÚČETNÍ S ANGLIČTINOU
Lokalita
a další
Firma
FENIX SEARCH s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
O firmě
Jsme personálně-poradenská agentura nabízející služby v oblasti náboru zaměstnanců a zprostředkování zaměstnání od roku 2012 v České republice. Poskytujeme služby na základě oprávnění "Povolení ke zprostředkování zaměstnání" vydaného Ministerstvem práce a sociálních věcí České republiky.ČEMU SE VĚNUJEME?
Za naší nabídkou služeb stojí více než 10 let zkušeností v oblasti náborů zaměstnanců a projektového řízení v oblasti HR. Vyhledáváme pracovníky jednorázově, spolupodílíme se na vytváření celých týmů nebo Vám kompletně personálně obsadíme novou firmu či pobočku. Služby v oblasti HR poskytujeme napříč všemi obory a pracovními pozicemi v rámci soukromého i veřejného sektoru. Nejvíc zkušeností máme právě s technickými obory, kam dosazujeme stovky zaměstnanců ročně.
JAKÉ SLUŽBY POSKYTUJEME?
NÁBOR ZAMĚSTNANCŮ/RECRUITMENT – výběr a vyhledání kměnových zaměstnanců
PŘÍMÉ VYHLEDÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ/EXECUTIVE SEARCH – metoda vhodná pro vyhledání TOP manažerů a specifických odborných pozic
PSYCHOLOGICKÁ DIAGNOSTIKA A PORADENSTVÍ pro pracovní účely
Popis pracovní nabídky
Místo výkonu práce: Brno – městoMožnost nástupu: ihned nebo dle dohody
Finanční ohodnocení: dle zkušeností
Baví Vás účetnictví a hledáte příležitost k profesnímu rozvoji?
Orientujete se v DPH a Intrastat agendě? Hravě se domluvíte v anglickém jazyce?
Pro mezinárodní společnost s logisticko-distribuční centrálou v Brně hledáme novou posilu do týmu na finančním oddělení SENIOR ÚČETNÍ S ANGLIČTINOU.
Co je náplní práce?
kromě účtování vnitropodnikového účetnictví se zaměříte i na operace v rámci skupiny
odpovědnost za vedení DPH agendy v ČR i zahraničí
zpracování Intrastat agendy
správa Intercompany účtů a vztahů
provádění účetních operace na účtech mateřské společnosti
odpovědnost za zpracování závěrkových operací
kontakt s finančními úřady v ČR i zahraničí
pravidelný reporting
pracovat budete v systému Navision (znalost systému není podmínkou, rádi Vás zaškolíme)
v práci budete často komunikovat s rodilými mluvčími v anglickém jazyce, a to písemnou i mluvenou formou
Co byste ještě měli vědět?
Budete pracovat v příjemném a přátelském pracovním prostředí v moderních prostorách společnosti. Budete součásti kolektivu 6 zaměstnanců na oddělení Financí, který vede prima vedoucí. Během prvních měsíců Vás čeká zaškolení a postupné předání svěřené agendy.
Požadujeme
Jaký je kandidát, kterého bychom rádi potkali?má vzdělání v oboru finance nebo ekonomika
orientuje se v DPH a Intrastat agendě
má praxi v oblasti účetnictví
má pokročilou znalost anglického jazyka
výhodou bude, pokud již má zkušenosti s prací v mezinárodní nebo auditorské společnosti
je systematický a pečlivý
Nabízíme
Co Vás čeká, když uspějete?dlouhodobá spolupráce v rámci stabilní mezinárodní společností
odborná školení
příjemný kolektiv a motivující mzdové ohodnocení
flexibilní pracovní doba (fixní pracovní doba od 9 do 15 hodin)
jazykové kurzy na pracovišti
týden dovolené navíc
dotované firemní stravování
místo výkonu práce v Brně – Slatině