Volné pracovní místo TECHNICKÁ PODPORA V IT - L2 (25.000 - 35.000 Kč)
Popis pracovní nabídky
Hledáme nového kolegu pro technickou podporu zákazníků, kteří využívají náš software. Jsi pro nás ideálním kandidátem, jestliže máš už nějaké zkušenosti s podporou na L2, dobře se orientuješ v databázových systémech a k zákazníkům umíš přistupovat s trpělivostí a pochopením:-)- technická podpora na úrovni L2 pro provozovatele našich systémů
- komunikace se zákazníky, řešení jejich požadavků a problémů
- detekce chyb při běhu systému
- využití nástroje JIRA
Požadujeme
- SŠ / VŠ v IT a příbuzých oborech
- alespoň 1 rok praxi v oblasti technické podpory/zákaznického servisu v IT
- komunikativnost a empatický přístup k zákazníkům
- schopnost pracovat pod tlakem
- pevné základy SQL
- výhodou zkušenost s tiketovacím systémem JIRA
- analytické a logické uvažování
- AJ na komunikativní úrovni
Nabízíme
- zajímavé finanční ohodnocení
- prémie z projektů
- flexibilní pracovní doba
- stravenky
- výhodné rodinné tarify
- odborná školení, možnost certifikace
- služební telefon i pro soukromé účely
- společné akce – vinné sklípky, laser game a další zábavné aktivity
- snídaně, svačiny a jiné dobroty přímo na pracovišti
- slevové poukázky na sport / rekreaci
- práce v přátelském nekonfliktním kolektivu