Volné pracovní místo  Servisní technik elektro

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Vyučení, SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské

O firmě

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Popis pracovní nabídky

Pro našeho významného obchodního partnera obsazujeme pozici

Servisní technik elektro
  • je přímo podřízen vedoucímu servisu


A) zajišťuje

  • realizaci zakázek určených vedoucím servisu
  • udržení dobrého jména společnosti svojí kvalitní prací a komunikací se zákazníky



B) provádí

  • přímo se podílí na realizaci svěřených instalací a servisních případů
  • drží servisní pohotovost vyplývající ze servisních smluv pro oblast Prahy a okolí
  • přijímá opatření pro úspěšnou realizaci jemu svěřených servisních a obchodních zakázek
  • účastní se na koordinaci činnosti techniků při souběhu instalací více zakázek, nebo servisní činnosti
  • předává vedoucímu servisu pravdivé a úplné písemné podklady k fakturaci
  • předává výkazy práce 1x týdně vedoucímu servisu
  • na základě požadavků se osobně se angažuje v obchodních případech, které svou povahou mají zásadní vliv na ekonomickou stabilizaci společnosti
  • vyvíjí osobní iniciativu k získávání nových koncových zákazníků, udržuje styk se stálými zákazníky, kontaktuje potenciální zákazníky pro servisní činnost již instalovaných zařízení
  • na základě požadavků získává technické podklady pro nabídky
  • v rámci pracovních povinností zadává do programu S-4-S údaje o realizaci instalací, servisních případů, veškeré kontakty, záznamy z jednání atd.
  • veškeré písemnosti vede na PC vždy v reálném čase, je povinen všechny stanovené úkony provádět v k tomu určených programech - Soft-4-Sale (dále jen S-4-S), Word, Excel atd.
  • přináší náměty na rozvoj činnosti firmy



C) odpovídá za:

  • za realizaci plánovaných servisních zásahů, nebo vyžádaných servisních zásahů v souladu se směrnicí pro výjezd na servisní zásah
  • evidenci jemu svěřených realizovaných zakázek a servisní činnosti
  • připravenost a způsobilost k plnění úkolu realizace instalací a servisu zařízení
  • sledování a dodržování stanovených finančních limitů pro provoz technických pojítek, provoz vozidel, přesčasů ve mzdových nákladech a dalších stanovených ředitelem
  • pravdivou a úplnou evidenci podkladů pro fakturaci jím realizované servisní činnosti ve stanoveném programovém prostředí (S4S) a dodržování všech směrnic týkajících se informačního systému (SOFT 4 SALE)
  • hospodárné využívání svěřeného majetku (především služebních vozidel, jejich technického stavu a čistoty), za zajištění jeho ochrany před poškozením a krádeží
  • dodržování technologických předpisů, technických, technologických a bezpečnostních norem, interních směrnic a pracovních postupů při provádění a zajišťování všech servisních a instalačních prací
  • formální i věcnou správnost vedení zakázek a souvisejících činností
  • dodržování bezpečnostních předpisů při přípravě, instalaci a opravách dodávaných zařízení
  • plnění vnitřních směrnic, technologických a pracovních postupů dle ISO 9001
  • pohotovost pro plnění úkolů instalací, servisní činnosti a oprav technologií na základě schváleného harmonogramu služeb

sledování stavu techniky v oboru, stav poptávky a celkovou situaci na trhu včetně konkurenčních řešení.


Nástup: ihned

Zaujala-li Vás tato pracovní nabídka, zašlete nám prosím Váš strukturovaný životopis společně s fotografií a motivačním dopisem. K Vašemu životopisu prosím připojte souhlas se zpracováním osobních údajů, a to vše skrze odpovědní formulář, zn.: 20793

Vhodné pro

Absolventy.
 Zpět