Popis pracovní nabídky
Mezinárodní společnosti umožňující svým pracovníkům kariérní růst i vysokou míru samostatnosti a odpovědnosti hledá "Servisního technika".<h3>Náplň práce</h3>* podpora prodejců a uživatelů v oblasti síťové komunikace a SW firemních výrobků
- administrace záručních oprav
- servisní podpora partnerů a uživatelů společnosti
- administrace webových stránek,
- správa otázek kladených na webových stránkách společnosti
Požadujeme
- SŠ vzdělání
- praxi minimálně 2 roky v servise
- dobrou znalost HW (PC, tiskárny, multifunkční zařízení)
- velmi dobrou znalost OS Windows
- mírně pokročilou znalost anglického jazyka
- schopnost dobré komunikace se zákazníkem
- řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
Nabízíme
- dobré platové podmínky
- další firemní benefity
- možností profesního růstu
- vysokou míru samostatnosti a zodpovědnosti
- zajímavou práci u mezinárodní společnosti
- příjemné pracovní prostředí
Jiná sdělení
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx)na emailovou adresu použijte odpovědní formulář Pokud jste již v minulosti s námi komunikovali,
můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Kandidáty, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče zařadíme do databáze
a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Zasláním Vašeho životopisu, popřípadě dalších osobních materiálů do naší agentury, udělujete souhlas společnosti
Jobs Contact Consulting, s.r.o., se sídlem v Brně, Slovákova 354/5, IČ:03055396 se shromážděním,
zpracováním a uchováním osobních údajů o Vaší osobě dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů
v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání.
Tento souhlas bude platný až do odvolání písemnou formou.
Tým Jobs Contact Consulting, s.r.o., se těší na spolupráci s Vámi!