Volné pracovní místo  Skladový administrátor/ka (A12859)

Lokalita Bohumín a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Odpovědět na nabídku

O firmě

Jsme personální agentura s dlouholetou tradicí a širokou sítí poboček v ČR i v Evropě. Nabízíme širokou nabídku pracovních pozic, spolehlivé personální poradenství a zprostředkování kmenových i agenturních zaměstnanců. V České republice působíme již od roku 1993 a naše pobočky naleznete v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci a Českých Velenicích.

Jako aktivní člen APPS garantujeme dodržování srovnatelných mzdových podmínek agenturních zaměstnanců a všech pracovně-právních předpisů. Naše filozofie je založena na zabezpečení profesionální pracovní atmosféry směrem k našim klientům i zaměstnancům. Dbáme na vysokou kvalitu poskytovaných služeb, o zaměstnance se staráme s maximální péčí a věříme, že individuální přístup má zásadní vliv na jejich spokojenost.

Popis pracovní nabídky

Hledáme Skladového Administrátora (m/ž) – ideální příležitost pro zkušené a spolehlivé uchazeče.
Lokalita: Bohumín
Typ úvazku: HPP
Nástup: Možný ihned nebo dle dohody

Do našeho týmu hledáme praktického a samostatného skladového administrátora, který se nebojí zodpovědnosti a zvládne být důležitým spojovacím článkem mezi skladem, logistikou, kvalitou a zákazníkem.
Ideální kandidát má zkušenosti nejen s administrativou ve skladu, ale rozumí i celní problematice, expediční dokumentaci, plánování, řízení směny a dokáže pružně reagovat na změny i stresové situace.
  • Administrativní podporu skladu a expedice – příprava dodacích listů, faktur, celních dokumentů
  • Interní komunikaci – se skladem, logistikou, kvalitou, výrobou
  • Plánování nakládek, řešení reklamací a kontrolu kvality
  • Práci v systémech jako SAP, excel podmínkou
  • Monitoring KPI a základní analýzy výkonu skladu

Požadujeme

  • Zkušenost na obdobné pozici (sklad, expedice, administrativa, celní agenda)
  • Orientace v logistických a skladových procesech
  • Znalost práce s MS Office, SAP
  • Samostatnost, pečlivost, ochota učit se
  • Základy angličtiny (pro komunikaci s řidiči a dokumentaci)
  • Ochota pracovat na směny - ranní a odpolední

Nabízíme

  • Zázemí stabilní společnosti se silnou firemní kulturou
  • Přátelský kolektiv, který si pomáhá a drží při sobě
  • Zaškolení, podpora zkušených kolegů a možnost profesního růstu
  • Práce v moderním prostředí, kde se klade důraz na kvalitu a lidský přístup
...další firemní benefity...

Máte zájem o nabídku Skladový administrátor/ka (A12859)?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Ivana Zdráhalová z HOFMANN WIZARD s.r.o.

Aktualizováno včera

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Skladový administrátor/ka (A12859)

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět