Volné pracovní místo  Skvělá mzda, dynamický rozvoj, profesionálem za pár měsíců!

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Popis pracovní nabídky

O co vlastně jde?

Společnost innogy hledá nové šikovné kolegy, kteří budou pracovat na příchozí lince kontaktního centra a starat se o volající zákazníky.
Máš jedinečnou možnost stát se členem skvělé party lidí - ať už v řadách tvých nových kolegů, nebo ze strany trenérů a vedoucích.

Jsi šikovný a jdeš si za svým? Být průměrný je pro tebe nemyslitelné? Pak je to na tobě! Ukaž, co v tobě je, a stoupej výš. Kariérní růst podporujeme a náležitě oceňujeme. Staň se tím, kým chceš :-).

Co bude náplní tvé nové práce?

-budeš řešit požadavky klientů innogy na příchozí lince
  • v rámci příchozích hovorů představíš klientům produkty innogy na základě jejich individuálních potřeb
  • budeš se zabývat i prodejem produktů innogy - ale POZOR - my zákazníky NENUTÍME, hledáme pro ně tu nejlepší a nejvýhodnější cestu
  • budeš vyřizovat nutnou administrativu spojenou s chodem kontaktního centra

Požadujeme

Co od tebe očekáváme my?

  • SŠ vzdělání s maturitou (výuční list v případě delší praxe s call centrem či prodejem)
  • výborné komunikační dovednosti
  • proklientský přístup, obchodního ducha a tah na branku
  • schopnost učit se, přijímat nové informace a ochotu dále se vzdělávat
  • uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
  • ochotu pracovat na směny s pozvolným nástupem (po – ne, od 6:00 do 22:00), práce 8 hodin denně, 5 dní v týdnu

Nabízíme

Co od nás můžeš čekat?

  • práci na hlavní pracovní poměr pro nadnárodní společnost, která má své místo na trhu jisté
  • skvělou nástupní mzdu na této pozici – 19 550 Kč!
  • výši svého výdělku můžeš ještě navýšit o provize z prodeje - jen ty tedy ovlivníš konečnou částku svého výdělku
  • atraktivní možnosti pro kandidáty s delší praxí na CC
  • 5 týdnů dovolené + 3 sick days = 28 dnů placeného volna!
  • stravenky ve výši 80 Kč
  • propracovaný systém kariérního růstu
  • možnost využít anglický jazyk
  • benefitní balíček ve výši 27.000 Kč za kalendářní rok
  • innogy start balíček ve výši 21.000 Kč- možnost čerpání již v průběhu prvního roku
  • placené školení vedené profesionály ve svém oboru (6 týdnů), které tě dokonale na samotnou práci připraví

Vhodné pro

Absolventy.

Jiná sdělení

A závěrem:

Jestliže tě tato práce nenechala chladným, neváhej a ozvi se. Nemusíš se bát se na cokoli zeptat, od toho jsem tady :-).

KONZULTANT: Bára Libosvarová, Tel.: použijte odpovědní formulář

ADECCO spol. s r.o., Poděbradova 7, 702 00 Ostrava
Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: použijte odpovědní formulář
 Zpět