O firmě
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.
Popis pracovní nabídky
O co vlastně jde?Společnost innogy hledá nové šikovné kolegy, kteří budou pracovat na příchozí lince kontaktního centra a starat se o volající zákazníky.
Máš jedinečnou možnost stát se členem skvělé party lidí - ať už v řadách tvých nových kolegů, nebo ze strany trenérů a vedoucích.
Jsi šikovný a jdeš si za svým? Být průměrný je pro tebe nemyslitelné? Pak je to na tobě! Ukaž, co v tobě je, a stoupej výš. Kariérní růst podporujeme a náležitě oceňujeme. Staň se tím, kým chceš :-).
Co bude náplní tvé nové práce?
-budeš řešit požadavky klientů innogy na příchozí lince
- v rámci příchozích hovorů představíš klientům produkty innogy na základě jejich individuálních potřeb
- budeš se zabývat i prodejem produktů innogy - ale POZOR - my zákazníky NENUTÍME, hledáme pro ně tu nejlepší a nejvýhodnější cestu
- budeš vyřizovat nutnou administrativu spojenou s chodem kontaktního centra
Požadujeme
Co od tebe očekáváme my?- SŠ vzdělání s maturitou (výuční list v případě delší praxe s call centrem či prodejem)
- výborné komunikační dovednosti
- proklientský přístup, obchodního ducha a tah na branku
- schopnost učit se, přijímat nové informace a ochotu dále se vzdělávat
- uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
- ochotu pracovat na směny s pozvolným nástupem (po – ne, od 6:00 do 22:00), práce 8 hodin denně, 5 dní v týdnu
Nabízíme
Co od nás můžeš čekat?- práci na hlavní pracovní poměr pro nadnárodní společnost, která má své místo na trhu jisté
- skvělou nástupní mzdu na této pozici – 19 550 Kč!
- výši svého výdělku můžeš ještě navýšit o provize z prodeje - jen ty tedy ovlivníš konečnou částku svého výdělku
- atraktivní možnosti pro kandidáty s delší praxí na CC
- 5 týdnů dovolené + 3 sick days = 28 dnů placeného volna!
- stravenky ve výši 80 Kč
- propracovaný systém kariérního růstu
- možnost využít anglický jazyk
- benefitní balíček ve výši 27.000 Kč za kalendářní rok
- innogy start balíček ve výši 21.000 Kč- možnost čerpání již v průběhu prvního roku
- placené školení vedené profesionály ve svém oboru (6 týdnů), které tě dokonale na samotnou práci připraví
Vhodné pro
Absolventy.Jiná sdělení
A závěrem:Jestliže tě tato práce nenechala chladným, neváhej a ozvi se. Nemusíš se bát se na cokoli zeptat, od toho jsem tady :-).
KONZULTANT: Bára Libosvarová, Tel.: použijte odpovědní formulář
ADECCO spol. s r.o., Poděbradova 7, 702 00 Ostrava
Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: použijte odpovědní formulář