Volné pracovní místo SPECIAL HANDLING Clerk with English and French -20-30 hours per week
O firmě
Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).Popis pracovní nabídky
Ref. č.: 13-19-217812. We are looking for a suitable candidate for our client - the world's largest publicly traded international oil and gas company with SSC in Prague.<br/><br/>We are looking for people who speak English and French and have experience from administration.<br/>
<br/>Your main responsibilities will be:<ul>
<li> handling all critical and urgent payments, </li>
<li> troubleshooting,</li>
<li> supporting other countries,</li>
<li> work in SAP system,</li>
<li> creating reports</li>
</ul>
<br/>Location: Prague 3<br/>Start: ASAP<br/>Employment agreement for temporary time 9 months via our personal agency with possibilities of prolongation<br/>20-30 hours per week - attendance every day required
Požadujeme
<ul><li> university degree in Economy</li>
<li> fluent English and French language</li>
<li> detail oriented</li>
<li> proactive client service</li>
<li> team player</li>
<li> analytical skills</li>
<li> basic knowledge of Accountancy</li>
<li> SAP knowledge is advantage</li>
</ul>
Nabízíme
<ul><li> experience in well known international company</li>
<li> daily using foreign languages</li>
<li> meal vouchers</li>
</ul>