Volné pracovní místo  Specialista administrativy a účetnictví (A7020)

Lokalita Plzeň a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Jsme personální agentura s dlouholetou tradicí a širokou sítí poboček v ČR i v Evropě. Nabízíme širokou nabídku pracovních pozic, spolehlivé personální poradenství a zprostředkování kmenových i agenturních zaměstnanců. V České republice působíme již od roku 1993 a naše pobočky naleznete v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci a Českých Velenicích.

Jako aktivní člen APPS garantujeme dodržování srovnatelných mzdových podmínek agenturních zaměstnanců a všech pracovně-právních předpisů. Naše filozofie je založena na zabezpečení profesionální pracovní atmosféry směrem k našim klientům i zaměstnancům. Dbáme na vysokou kvalitu poskytovaných služeb, o zaměstnance se staráme s maximální péčí a věříme, že individuální přístup má zásadní vliv na jejich spokojenost.

Popis pracovní nabídky

Pro našeho klienta, obchodně-výrobní společnost se sídlem v Plzni
  • zpracování objednávek
  • zadávání dat do systému
  • fakturace
  • podklady pro externí účetní
  • postupné přebírání účetnictví a jeho následné zpracovávání
  • controllingové a reportingové činnosti
  • administrativní výpomoc ve společnosti

Požadujeme

  • min. SŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru
  • možnost i absolvent
  • znalost AJ nebo NJ velkou výhodou
  • pokročilá znalost práce na PC (MS Office)
  • pečlivost, svědomitost, zodpovědnost, schopnost samostatné práce
  • ochota se učit
  • systematičnost, smysl pro pořádek

Nabízíme

  • zázemí ryze české firmy
  • malý pracovní kolektiv, příjemné prostředí
  • samostatnou a zodpovědnou činnost
  • důkladné zaškolení v účetnictví
  • možnost dalšího profesního a finančního růstu
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
  • nástup dle dohody

Vhodné pro

Absolventy.
 Zpět