Volné pracovní místo SPECIALISTA ADMINISTRATIVY OBCHODU
Popis pracovní nabídky
Umíte přijmout odpovědnost za svěřené úkoly a domluvíte se anglicky? Pokud máte organizační schopnosti a hledáte perspektivního zaměstnavatele pro dlouhodobou spolupráci, pak hledáme právě Vás! Vhodného člověka na pozici Specialista administrativy obchodu, nákup/prodej- Příjem objednávek od zákazníků, komunikace směrem k nim
- Zajištění odpovídajícího zboží u dodavatele (celá Evropa)
- Odpovědnost za správně vyřízené objednávky
- Komunikace se zákazníkem
- Komunikace s dodavateli
- Spolupráce s obchodním oddělením
- Organizační schopnosti – vedení menšího týmu, fakturace a sklad (2lidé)
Požadujeme
- SŠ vzdělání
- Obecná orientace v účetnictví, zkušenosti s vystavováním faktur a skladovou evidencí
- Praxe v programu MONEY výhodou
- Výborné organizační schopnosti, samostatnost a zodpovědnost
- AJ na komunikativní úrovni
Nabízíme
- HPP
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Jazykové kurzy a další odborné vzdělávání
- Stabilní pozice v rámci menšího kolektivu