Volné pracovní místo  SPECIALISTA ADMINISTRATIVY OBCHODU

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Umíte přijmout odpovědnost za svěřené úkoly a domluvíte se anglicky? Pokud máte organizační schopnosti a hledáte perspektivního zaměstnavatele pro dlouhodobou spolupráci, pak hledáme právě Vás! Vhodného člověka na pozici Specialista administrativy obchodu, nákup/prodej

  • Příjem objednávek od zákazníků, komunikace směrem k nim
  • Zajištění odpovídajícího zboží u dodavatele (celá Evropa)
  • Odpovědnost za správně vyřízené objednávky
  • Komunikace se zákazníkem
  • Komunikace s dodavateli
  • Spolupráce s obchodním oddělením
  • Organizační schopnosti – vedení menšího týmu, fakturace a sklad (2lidé)

Požadujeme

  • SŠ vzdělání
  • Obecná orientace v účetnictví, zkušenosti s vystavováním faktur a skladovou evidencí
  • Praxe v programu MONEY výhodou
  • Výborné organizační schopnosti, samostatnost a zodpovědnost
  • AJ na komunikativní úrovni

Nabízíme

  • HPP
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Jazykové kurzy a další odborné vzdělávání
  • Stabilní pozice v rámci menšího kolektivu
 Zpět