O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- Měsíční reporting a forecasting ekonomických a finančních výsledků a ukazatelů celé korporace
- Spolupráce na přípravě rozpočtu
- Zpracování finančních analýz
- Účast na procesu zpracování měsíčních uzávěrek – monitoring a hodnocení odchylek, identifikace jejich příčin
- Navrhování opatření ke zlepšení postupů a analytických metod
- Spolupráce s finančním oddělením, komunikace s top managementem závodu i celé korporace
Požadujeme
- VŠ vzdělání ekonomického směru
- Zkušenosti 1-2 roky v oblasti podnikových financí, praxe v controllingu velkou výhodou
- Velmi dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem (častá komunikace s managementem společnosti)
- Výborná znalost práce s PC (Excel, PowerPoint, výhodou znalost SAP)
- Velmi dobré analytické schopnosti
- Zodpovědnost, spolehlivost, vysoké pracovní nasazení
- Odolnost vůči stresu
- Samostatnost a zároveň schopnost pracovat v týmu
Nabízíme
- Zázemí významné nadnárodní společnosti
- Samostatná a zodpovědná práce – příležitost k seberealizaci
- Příležitost ke vzdělávání a odbornému růstu
- Práce v příjemném pracovním prostředí a kolektivu
- Zajímavé finanční ohodnocení – dle předchozích zkušeností
- 5 týdnů dovolené, jazykové vzdělávání, pružná pracovní doba a jiné zaměstnanecké benefity
- Místo výkonu práce ve Vyškově