Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Specialista mezd a benefitů

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
PrahaStředočeský kraj
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské

Popis pracovní nabídky

This role serves as the expert in the area of Pay & Benefit and provides operational support to the HR manager in the development, submission and communication of the yearly site pay plan. This role also prepares the data for monthly payroll submission, provides administrative pay support to the movement of talent to, and coordinates the external pay benchmarking process with external parties.

50% – PAY & BENEFITS CONTROLLING

  • Manage and control the data submission for the monthly pay of all associates (about 350 in total) and be the primary point of contact for payroll and external outsourced provider for the processing of pay for the site (e.g. calculation of base, applicable variable bonuses). Ensure bonuses are properly accrued in the finance systems.
  • Prepare information for pay surveys, Support the communication of Pay Plan to associates. 
  • Create and maintain pay-scales ensuring that pay plan triggers are accurately reflected and updated in SAP.
  • Identify, recommend and implement changes to P&B practices and processes (e.g. External – legal changes, Internal – changes to bonus variable level).
  • Prepare specific data inputs for Operating Plan submission; Pay Plan submission (data from pay surveys).


10% – INTERNATIONAL TRANSFERS & ASSIGNMENTS ADMINISTRATION

  • Prepare information required to process transfers or assignments. Global data collection, complete info for external company 
  • In cooperation with external company maintain the relevant agenda concerning the employment of foreigners at Porici nad Sazavou site. 


40% – OTHER

  • Co-ordinate HR budget consolidation and control of actual spends. Key contact person for budget reporting to other departments and HR community. Create purchase requisitions for HR department, approve of invoices for HR department.
  • Control monthly invoices for temporary workers in the factory.
  • Act as the contact person for the canteen Review & monitor contract terms, set up 2 committees per quarter, distribute questionnaires/sur­veys and prepare summary, addressing the feedback with Canteen provider and determine manager fee.


Pro našeho klienta – potravinářskou výrobní společnost, hledáme kandidáta/kan­didátku na pozici Pay & Benefits Coordinator s místem výkonu práce 25km jihovýchodně od Prahy,

Požadujeme

  • Fluent communication in English
  • Ideally high school degree with experience in the area of P&B or University degree


Required COMPETENCIES

  • Action Oriented, Attention to detail, Time Management, Integrity& Trust, Learning on the Fly, Priority Setting, Listening, Approachability, Customer Focus, Interpersonal Savvy, Business Acumen, Problem-solving, Perseverance, Planning

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Mzdová účetní
* Zodpovědnost za kompletní zpracování mzdové agendy společnosti od přípravy podkladů po odeslání mezd * Komunikace s příslušnými úřady - přihlášky, odhlášky, aj. * Komunikace se z ...
Alza.cz a.s. U Pergamenky 2,Praha 7 - Holešovice... Plný úvazek
aktivní
Junior Payroll & HR Administrator with DUTCH
Ref. č.: 20-28-218142. Good job opportunity for graduates<br/> <br/>This is a unique opportunity to start with a company which aims to drive the market worldwide. Are you fluent in English and Dutch? Would you like to work in HR ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
týden
Multilingual vacancies in FINANCE, HR and CUSTOMER SERVICE!
Ref. č.: 20-28-220308. Do you speak ENGLISH and other EUROPEAN LANGUAGE?<br/> <ul> <li>** Not in Prague? No problem, recolation packages is awaiting you! ***</li> </ul> <br/>You now have an opportunity to develop in different fie ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
týden
Payroll & HR Administrator for Germany
Ref. č.: 20-28-219976. Good job opportunity for graduates<br/> <br/>This is a unique opportunity to start with a company which aims to drive the market worldwide. Are you fluent in English and German? Would you like to work in HR ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
týden
Junior Accountant / HR Administrator with French
Ref. č.: 20-28-229663. Are you fresh graduate who is seeking his first working experiences related to your studies?<br/>Do you can speak fluently English and French language and you would enjoy working in a multinational working ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno